tóch besloten een jaaroverzichtje te maken 
Ik kon alleen mijn draadje niet vinden van mijn externe harde schijf. Ik heb het dus moeten doen met wat ik wanneer op facebook heb geplaatst. De kwaliteit van de foto's is dus wel wat achteruit gegaan.
Stal Reportages
Aan het begin van het jaar heb ik een aantal Stal Reportages gedaan. Hierbij ga ik naar een stal met minimaal 4 paarden voor de shoot en krijgen de modellen zo veel korting omdat ik het dan allemaal kan combineren. Daar kwam onder andere deze foto uit bij Stal Thijms:

http://i60.tinypic.com/289jzn5.jpg
[ITP] Bonte Desteny door True Photograhps
Ook ben ik bij westernstal de Kalverhoek geweest. Hier mooie quarters en paints voor mijn lens gehad.
Als laatste ben ik toen ook nog langsgeweest bij Stal de Marcelhoeve. Hier heb ik oa. Daisy en Miralda op de foto gezet. Deze foto van hun 2 is momenteel mijn meest gebruikte foto op bijv mijn website en bij facturen staat hij er bij.

Zo rond april is er een crosswedstrijd hier in de buurt geweest. Ik heb daar in de regen veel foto's gemaakt. Zo kwam ook Tim Lips voorbij en wist ik deze foto te schieten.

[EV-ITP] Sfeerimpressie North-Holland Horse Trails Outdoor Cross!
Ook stond hier de witte bloesem mooi in de bloei dus daar ook nog wat foto's gemaakt
Verder was april een drukke fotomaand. Er was namelijk begin april een meeting op het strand met minipaardjes waar ik aanwezig was en waar ik met een van de fokkers later ook nog bij haar thuis heb afgesproken. Op de meeting zelf:

[ITP] Hollywood Little Joe' krijgt sterallures op fotomeeting
[ITP] Palomino barbiepaardje Blaze op het strand!
[ITP] Super knappe minihengst slooft zich uit op het strand
Later bij een van de eigenaren thuis

Ook in april hebben we een paar keer een fantastische zonsondergang gehad. Dus ik ben ook op pad geweest

[ITP] Bandito's eerste zonsondergang fotoshoot - True Photographs
[ITP] Just like a fairytale... PRE Furia at sunset <3
Zo werd het mei en ben ik gezellig bij Jolijn langs geweest. Prachtige foto's kunnen maken van haar paardjes maar ook van wat stalgenootjes wat leuks kunnen schieten

[ITP] Naarling? Waar?! Quarab hengst Painted Twice en zijn maat!
[ITP] PRE Modesta op de kiek door True Photographs
In juni ben ik onder andere bij een prijswinnares langs geweest. Via een actie op facebook had zij die gewonnen

[ITP] Knappe Giverny D, gewonnen fotoshoot by True Photographs.
Ook in juni was een meeting in Bergen, wat voor mij om de hoek is dus ook daar even langsgewipt!

[ITP] Fotomeeting Oude Hof met Evy!
[ITP] Pretty Blue eyes Daydream (fotomeeting oude hof)
[ITP] Horse of Kings ~ King of Horses ~ my King <3
[ITP] Een fotomeeting in het Oude Hof met een Oude Haf!
ZOMER!
Later in de zomer was er een meeting bij het Dijkgatsbos

[ITP] fotomeeting dijkgatbos met shakira!
Ook heb ik stalgenootje/vriendin met haar paard tijdens de zonsondergang op de foto gezet

[RIJ-ITP] My dreams came true
Iets verder in de zomer heb ik dit mooie stel op de foto gezet!

Richting het einde alweer, ik was gekomen om wat mooie foto's te maken van het hoofdstel. Maar kreeg een creatieve ingeving waar onder andere dit shot uit is gekomen

In september organiseerde ik een barokke meeting met een HK-groep. We hadden veel afhaakjes en last minute geregel maar het is alsnog een erg gezellige leuke dag geworden

[ITP] Valk andalusier Llevado tijdens fotoshoot Herperduin
[ITP] Jauke @ fotoshoot op het Herperduin
In oktober heb ik deze knappe IJslander onder andere op de foto gezet

http://i62.tinypic.com/156tu7d.jpg
Ook heb ik nog een kleine publicatiegehad voor de Penny. Ik mocht foto's maken van Robin en Sita tijdens hun kozakkenvoltige!
In november heb ik nog even de mooie herfstkleuren weten vast te leggen.

Maar helaas, zoals dat gaat wordt het weer steeds wat minder. Helaas waar ik woon hebben we ook geen sneeuw maar gewoon kou en nattigheid. Van de laatste maand dus niet veel meer, als laatste heb ik dan dus nog deze foto van december.
Dat was 'm alweer voor mij in 2014! Momenteel ben ik serieus aan het rondkijken naar een mooie upgrade voor mijn body en hoop ik mij zo weer verder te kunnen ontwikkelen en een mooi 2015 tegemoet te gaan!
Bedankt voor het kijken/lezen en ik hoop dat jullie een fototastisch 2015 zullen krijgen