maar ik kon niks beters bedenken 
Het komt er op neer; ik maak voor een kennis van me een cover voor haar boek, wat over de middeleeuwen gaat.
Beetje omschrijving gekregen van jongen en het paard, en daarmee ben ik aan de slag gegaan. Ik zou eerst eigenlijk alleen de lines zetten, maar dit is toch doorgegroeid tot, ''oh well, ik kleur hem ook maar in dan''

Heb nog veel projecten open liggen
Stoute ik, ik moet toch echt eens iets gaan afmaken, maar aangezien dit een opdrachtje is, zal deze prioriteit hebben om af te maken
Zodoende ben ik nu dus al wat verder in het project, en is dit tot nu toe het resultaat:

Paard moet nog even wat aanpassingen hebben natuurlijk, maar ik ben er bijna aan toe om door te gaan met de jongen
, ziet er al super uit!
Het enige wat me nu opvalt is dat de hoefjes wat gekanteld zijn waardoor het paard echt op de puntjes van zn hoeven lijkt te staan, je zou het paard in zn geheel ietsie pietsie naar achter kunnen 'kantelen' (CTRL+T), ik denk dat ie dan net ietsjes meer in balans is. Maar ik volg uiteraard, ben erg benieuwd, ook naar hoe de jongen gaat worden