Ik ben nu ongeveer een half jaar in het bezit van een spiegelreflexcamera en vindt het ontzettend leuk om te experimenteren met licht. Daarom ben ik vannacht op pad geweest met de camera en heb ik mijn eerste poging gedaan tot vuurwerkfotografie
Het resultaat wil ik graag met jullie delen. Tips zijn altijd welkom, maar hou het een beetje lief
1. Ik ben begonnen toen het nog erg rustig was (uurtje of 10), gewoon om te kijken of het een beetje te doen was. Dat was het om dit tijdstip niet, want het was zo rustig dat erop moest wachten en tegen de tijd dat er ietsin de lucht was, was je alweer te laat met de camera

2. tijdens mijn wandeltochtje terug naar huis maakte ik deze, met vuurwerkrook voor een lantaarnpaal. Vond het zelf wel iets hebben

3. Om 12 uur begon het echte werk. Nu wonen wij vlakbij een groot stuk land en vanaf daar kun je een ander deel van de stad zien, dus daar heb ik het volgende gemaakt

4.

5. De vuurkorf zoals elk jaar

6. Het moment van 'lancering'

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13. Als afsluiter nog een met een lantaarnpaal, maar dit keer met wat vuurwerk op de achtergrond

Bij deze wil ik iedereen nog een heel gelukkig 2015 wensen!
Liefs,
Iris