Februari
Ik wou al heel erg lang een spiegelreflex camera. Eigenlijk alleen om mijn eigen paard en huisdieren leuk op de foto te kunnen zetten, en voor op vakantie. In Februari heb ik na lang twijfelen en vergelijken de Nikon D3100 besteld. Toen ik hem binnen had ben ik gelijk gaan fotograferen. Ik nam hem meteen mee naar mijn paard en maakte wat foto's. Ik kon nog totaal niet nabewerken en plaatste gewoon alles onbewerkt op Facebook
Een paar dagen later ging ik logeren bij mijn vriendin Danique(Bobo2000). We zouden naar haar verzorgpony gaan, dus werd mijn camera weer meegesleept. Deze foto's heb ik nabewerkt met Picmonkey. Ook maakte ik een watermerk.

Omdat ik alles wel heel graag op Facebook wou plaatsen, maar niet alles op mijn persoonlijke account wilde plaatsen maakte ik mijn Facebook Pagina, 'Manou Schreurs Fotografie'. Ik heb wat foto's van paarden van vriendinnen gemaakt, foto's bij springwedstrijden en natuurlijk heel veel foto's van mijn eigen paard. Ik heb vooral héél veel geoefend. Ik had alleen Picmonkey om te bewerken, dus allemaal niet echt professioneel.
Augustus
Sinds Augustus ben ik écht serieus bezig met fotograferen. Ik instaleerde Lightroom, maakte een nieuw watermerk en een nieuwe site.
Ik plaatste een oproepje op mijn Facebook pagina en heb dit leuke duo op de foto gezet tijdens een dressuur clinic.

Inmiddels had mijn pagina 100 likes, dus ik organiseerde een winactie.
Eind Augustus ging ik bij de winnaar langs voor de gewonnen shoot, Tara met haar prachtige haflinger Christy.

September
In September heb ik mijn camera meegenomen naar Horse Event.

Hier ook heel erg veel foto's gemaakt. De omslagfoto van de officiele Facebook pagina van Britt Dekker is ook van mij
Oktober
In Oktober heb ik voor het eerst meegedaan aan een fotomeeting. Deze was op het strand van Ijmuiden.

Ik heb een shoot gedaan met Courtney en haar paard Valentino.

En ik heb een fotomeeting georganiseerd in Beeckenstijn..

November
In November was aanwezig bij een fotomeeting in het Amsterdamse bos,

Heb een heel gaaf licht experiment gedaan met Tara en Christy,

En ben ik meegeweest naar een straatfotogafie meeting in Amesfoort.

December
In December heb ik meegedaan aan een hele bijzondere meeting in het Lockhosterbos. Echt iets heel anders, maar wel enorm gaaf om te doen!

Ook heb ik mijn eigen paard eens op de foto gezet. Dit is een mooie kerstkaart geworden

In 2015 ga ik lekker verder met fotograferen, en hoop ik veel nieuwe dingen te leren, en mee te maken.
Iedereen bedankt voor het lezen, en tot volgend jaar!
Groetjes, Manou

Wat een superleuke reacties allemaal, heel erg bedankt!