1965 - 2014 Rolinka
Toch probeerde ik ondanks dit grote verlies de draad weer op te pakken en in februari mocht ik meewerken qua fotografie aan de documentaire "Horse of Kings" (trailer http://vimeo.com/58654572 )
Zo ver ik weet zijn ze nu met de montage en vertaling bezig.

In maart deed ik met verschillende fotografen mee aan een fotoproject van Stichting Langenort.
Er werd o.a. een schilderij afgebeeld en dit is het resultaat.

In april mocht ik wederom een mooie fototrip naar Spanje maken naar Yeguada Aimaran waar ik met open armen werd ontvangen. Een welkome afleiding met mooi weer en prachtige paarden.

Aangezien ik me ook veel inzet voor de vereniging van het Spaanse paard Nederland, (fotografie, redactie, website en Facebook) ben ik ook bij bijna elk evenement van de vereniging aanwezig.
Zo hadden we o.a. een 3 daagse Clinic met Rafael Soto (bondscoach van het Spaanse dressuurteam), een groots uitgepakte Ledendag ivm ons jubileum, Horse Event en de Premiekeuring.
Clinic met Rafael Soto

Ledendag 2014

Premiekeuring 2014
Sfeerfoto Premiekeuring
Buiten paarden hou ik erg van de natuur en deze mooie passiebloem in eigen tuin moest natuurlijk even op de foto. Gemaakt met macro ringen.

In juni kregen we gezins uitbreiding en kwam poesje Pika in ons leven.
Pika afgeleid van Picachu ivm der mooie grote oortjes
PIKA
Op 21 augustus werd mijn zoon Sascha 16 jaar en hij moest natuurlijk van moeders ook op de foto.

Mijn vriendin Ellen heeft altijd prachtige ideeën (én paarden
) voor een speciale reportage en dit keer gingen hadden we toestemming om bij slot Zeist te fotograferen. Met haar zelf gemaakte prachtige jurken geeft het een extra mooie sfeer.
In oktober werd ik gevraagd om een Special ride te fotograferen. Deze rit ism de St. Maartenskliniek en de Winckelsteeg is voor mensen met een beperking. Dit deed ik graag omdat ik ook voor de St. Maartenskliniek werk maar ook voor de inzet van alle vrijwilligers die dit mogelijk maakten. Zulke blijde gezichten... daar doe je het toch voor!

En tijdens het wachten maak je gewoon een leuk doorkijk kiekje.
KIEKJE
Voor Bit magazine volgde ik in december een redacteur tijdens een slipjacht. Prachtig om te zien en met de dampende honden geeft het nog eens extra sfeer. http://www.bitmagazine.nl/algemeen/blog ... ijn/27240/

Ook mist kan een mooie plaat imo opleveren
Ochtend aan de maas
Ik kan niet alles laten zien maar dit sprong er voor mij uit.
Ook heb ik nog wat privé shoots gedaan maar minder dan anders.
Het jaar was ook anders dan anders...
Ik hoop dat het nieuwe jaar weer geluk, gezondheid en voorspoed brengt en dat wens ik jullie alle toe!
Bedankt voor het kijken.