En dit jaar heeft toch wel heel wat creatieve uitspattingen en hier en daar ook wat flinke dieptes gekend.
Ik wilde een kleine terug blik maken richting de specialere sieraden die ik dit jaar gemaakt heb en de sieraden die dit jaar "geboren" zijn!
Ook wil ik jullie dan graag vertellen over de leuke vorderingen in mijn creatieve paardenhaar leven!
Ik wil jullie graag vertellen over een van de hoogte punten in mijn carrière als sieraden maakster!
Na een flinke dip gehad te hebben werd ik gemaild of ik op een paardenmarkt in Nuth zou willen staan!?
Ik zag het eigenlijk meteen zitten maargoed alleen afreizen naar Limburg is ook zo eenzaam... Dus ik besloot mijn beste vriendin en compagnon te vragen om mij te assisteren die dag.
Deze zou mijn compagnon niet zijn als ze natuurlijk het geweldige idee niet had om er een weekendje weg van te maken!
Dus wij een leuke b&b uitgezocht in de buurt van Nuth.
Vrijdag ochtend afgereisd naar het zonnige Limburg om ons daar vervolgens te nestelen.
( ik kon wel wat rust gebruiken na al die weken voorbereiding en zorgen dat ik niet vergat en nog een hoop dingetjes maken!)
Na een aantal aparte frituren? (hihi) te hebben bezocht kwamen we toch bij wat sjiekers uit en hebben daar echt heerlijk gegeten, (Konden ons natuurlijk niet permitteren om ziek te worden op de paardenmarkt!)
Vroeg naar bed want we moesten om 6 uur richting de markt!
Toen begon het, eenmaal aangekomen op de markt alles nog hartstikke donker maar alles en iedereen in volle gang, stonden we daar voor een kraam van 4 meter met maar liefst één heel inklap kratje van de supermarkt nog net niet tot de rand gevuld met spulletjes...
Mijn buurman had een busje vol met bananen dozen en keek me een beetje scheef aan
Ik voelde me toen nog maar 6mm groot!
Gelukkig sprak mijn vriendin me wat moet in en na wat goede instructies van het markt comité was de kraam zo goed als gevuld!
Ik had zelf van takken sieraden standaards gemaakt. en we kregen van de buren wat stro als opvulling en we waren geïnstalleerd!

Maar goed ik hoop dat er in 2015 nog een hoop leuke markten komen alleen dan nog beter voorbereid!-:)
De leren armband met studs en de hangers waren een groot succes op de markt, ook de wikkelarmband (rechts onderin) werd toch regelmatig gepast!
En dit lieve schatje heeft ook een leuk verhaal!
Met een breedte van 6 mm en een pols omtrek van 13 cm is dit toch wel het liefste en kleinste sieraadje wat ik tot nu toe heb gemaakt.
Zo lief, het was voor een meisje van 3 jaar geloof ik, opa liet nog een foto zien van het stel na een wandelingetje dat ze inslaap was gevallen op de rug van de pony!

Owja en deze mag ik ook echt niet vergeten! De dochter van de vriendin die mee heeft geholpen met de paardenmarkt heeft me heel erg geholpen met de voorbereiding en het afwerken van de bestellingen, Voor haar maakte ik deze armband van haar 2 pony's.

Eigenlijk moet ik eerlijk toegeven dat ik weer enorm veel creatieve zin heb gekregen door alle mooie verhalen waar ik uiteindelijk een sieraad bij maak.
En ondanks dat er precies hetzelfde sieraad word besteld worden ze toch altijd weer net een tikje anders en dat vind ik zo ontzettend motiverend aan deze hobby!
Ik wens iedereen alvast een heel mooi eind van 2014 en uiteraard een mooie start voor 2015.
Ik ga weer verder met knutselen! zodat ik binnen kort weer een hoop mooie dingen kan laten zien!
Ik ben erg benieuwd wat 2015 gaat brengen! En wens ieder alvast een hele fijne december maand.