Ik ben 21 jaar en ondertussen 1,5 jaar afgestudeerd van de opleiding 'Fotografie' van het KW1C.
Kort daarna ben ik mijn eigen bedrijfje gestart, en kon 'het grote leven' beginnen

Maar opdrachten binnen halen is nog best moeilijk, naamsbekendheid opbouwen is iets wat je niet mag onderschatten
Het is dus allemaal nog een beetje aan het opstarten, maar de laatste tijd begint het wat meer te lopen
Super leuk!Dus ik ook maar een 2014 topic!
01. Januari
Drie zusjes in de studio (aka oude slaapkamer omgebouwd tot mini studio) mogen ontvangen:

02. Februari
M'n hondje, kijk 'm zitten alsof ie heel goed luistert
:
03. Maart
Zelfportretje:

04. April

05. Mei
M'n vriend moest er aan geloven in z'n nieuwe appartementje:

06. Juni
Ondertussen was ik heeel druk bezig met een vrij werk project. Mijn oude basisschool ging sluiten, dus ik ging elke leerling en leraar (en oud leraren die er langer dan 10jr hebben les gegeven) fotograferen. Een hele klus en ben er een tijdje mee bezig geweest, maar erg leuk om te doen.
Juffrouw Trees, de kleuterjuffrouw van vroeger:

07. Juli
Nog maar eentje van dezelfde serie. In juli was de reünie en afsluitavond waar mijn foto's geëxposeerd werden. De foto's konden daar ter plekke besteld worden. Dit werd gelukkig ook volop gedaan
De gehele fotoserie genaamd 'The last phase' is te zien op mijn website. : 
08. Augustus
Op vakantie geweest naar Italië, teruggekomen met dit pareltje:

Augustus 2
Ondertussen ging ik steeds meer buiten fotograferen en ben ik uit m'n studio gestapt. En dit beviel goed! Zo veel leuker om lekker in de natuur te zijn

Augustus 3
Groepsfotootje:

09. September
M'n oma gefotografeerd die 80 werd, de foto voor op de uitnodiging:

10. Oktober
Moeder natuur kwam met een cadeautje vol mist aankakken in de ochtend. Precies op het juiste moment, want ik had een shoot in de agenda staan
:
11. November
Ja ja, eindelijk eens 'paardenfotografie' uitproberen. Normaal richt ik me meer tot portretten/documentaires. Vond het best pittig, het blijven natuurlijk dieren.. Maar erg leuk dus zeker voor herhaling vatbaar! :

12. December
Salvador gefotografeerd, van bokker xmarijn:

December 2
Afgelopen donderdag toch maar weer een studio shoot gedaan

Bedankt voor het kijken!

Een reactie zou ik erg leuk vinden

Graag zie ik deze foto's nergens anders terug. Als je ze ergens voor wilt gebruiken graag pb'tje!