Maar ik heb ook heel wat posters hangen en al tijden begin ik mij er aan .. te ergeren.. ze zijn oud
Dus je gaat een stappenplan maken om alles weer opnieuw in te richten! Al de oude posters bewaar ik gewoon voor you never know... in een mooie koker. En de nieuwe gaan er dan in 
Sinds ik wil dat het allemaal goed gaat en ik niet weer nieuwe dingen ga zitten maken, doen we het stap voor stap!
Hier zijn al mijn posters

Ben lekker aan het schetsen geweest voor ideeën

Ik teken nu vier jaar lang en heb 4 jaar lang deel uit gemaakt van HARPG (hors-art Roleplay game) een eigen stal met je eigen horsies. Laten we zeggen dat het mij groot heeft gemaakt. Kwam je van school.. ging je verhaaltjes maken en tekenen. Een paar characters zijn je toch altijd bij gebleven
dus beslissen wie er het nieuwe jaar in mogen.
En hier zijn mijn Ideeën
(na een dag lang heel wat op google te kijken voor inspiratie!)
In de twee grote wil ik landschappen hebben en misschien paaardjes in verwerkt.. denk vooral in de links boven...

Wil de projecten groter maken en vooral wat meer laten overlopen naar elkaar. En ook een draak er tussen, sins die ik nu heb veeeel te donker is jammer genoeg.
Word dus een groot project en ik ga het allemaal showen. Misschien wat speedpaints maken en deze op youtube plaatsen! Ik heb het nu wat rustiger dus heb de vakantie de tijd!Volgen jullie mee!? Al voorkeuren welke jullie als eerste willen zien
?

Doet me veel dat te horen!

Hele mooie werken alweer, ben benieuwd hoe je kamer er uiteindelijk weer uit gaat zien met opgefriste posters!