[DIGI][WIP] Nieuwjaars schoonmaak.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nalonyda

[DIGI][WIP] Nieuwjaars schoonmaak.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-14 18:42

.......Nieuwe jaar komt er weer aan....Ik haat het.., betekent dat die kamer van mij helemaal uitgekamd moet worden..

Maar ik heb ook heel wat posters hangen en al tijden begin ik mij er aan .. te ergeren.. ze zijn oud :') Dus je gaat een stappenplan maken om alles weer opnieuw in te richten! Al de oude posters bewaar ik gewoon voor you never know... in een mooie koker. En de nieuwe gaan er dan in *\o/*

Sinds ik wil dat het allemaal goed gaat en ik niet weer nieuwe dingen ga zitten maken, doen we het stap voor stap!

Hier zijn al mijn posters
Afbeelding

Ben lekker aan het schetsen geweest voor ideeën
Afbeelding

Ik teken nu vier jaar lang en heb 4 jaar lang deel uit gemaakt van HARPG (hors-art Roleplay game) een eigen stal met je eigen horsies. Laten we zeggen dat het mij groot heeft gemaakt. Kwam je van school.. ging je verhaaltjes maken en tekenen. Een paar characters zijn je toch altijd bij gebleven :D dus beslissen wie er het nieuwe jaar in mogen.

Afbeelding

En hier zijn mijn Ideeën *D (na een dag lang heel wat op google te kijken voor inspiratie!)

Afbeelding

In de twee grote wil ik landschappen hebben en misschien paaardjes in verwerkt.. denk vooral in de links boven... :D

Wil de projecten groter maken en vooral wat meer laten overlopen naar elkaar. En ook een draak er tussen, sins die ik nu heb veeeel te donker is jammer genoeg. :j Word dus een groot project en ik ga het allemaal showen. Misschien wat speedpaints maken en deze op youtube plaatsen! Ik heb het nu wat rustiger dus heb de vakantie de tijd!

Volgen jullie mee!? Al voorkeuren welke jullie als eerste willen zien :Y) ?

xCynthiaVos

Re: [DIGI][WIP] Nieuwjaars schoonmaak.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 18:44

Wauw wat een prachtige posters zeg!(:

Ik ga het zeker volgen. En die links boven ( Goldje ) als eerste ;D

SergeantRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 22:41

Wauw ik volg!! Ik kijk ook regelmatig op je DeviantArt, je tekent zo prachtig! Je bent echt mijn voorbeeld :o

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-14 02:44

Begonnen met de links boven grote lijst *\o/*

Afbeelding

xCynthiaVos, de posters die er nu hangen ben ik goed zat... hahaha. Meeste zijn veeeel te donker :')

SergeantRoos, dankjewel!! :oo Doet me veel dat te horen!

jes_sam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 08:15

Ik volg ook, vind de poster nu al super mooi!

_Floortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 08:21

Wauw echt súpergaaf, ik ga het volgen, ben heel benieuwd wat je ervan maakt!

xCynthiaVos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 13:46

Haha, Komt denk ik ook omdat je jezelf zo heb verbeterd dat je beter werk op wilt hangen haha.

Mouzs_engel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 13:57

Wauw! heel gaaf!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 15:08

Hoe je het doet snap ik echt niet, maar wat ik wel weet is dat ik het hélémaal geweldig vind wat je doet! :D :D Echt pràchtig!!

SergeantRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 16:50

Wordt echt al mooi! Het bijzondere aan jouw tekeningen vind ik dat ze aan de ene kant heel duidelijk tekeningen zijn, het zijn niet net foto's, maar aan de andere kant zijn ze ook wel weer heel realistisch. Weet niet goed hoe ik het uit moet leggen :')

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 22:29

SergeantRoos schreef:
Wordt echt al mooi! Het bijzondere aan jouw tekeningen vind ik dat ze aan de ene kant heel duidelijk tekeningen zijn, het zijn niet net foto's, maar aan de andere kant zijn ze ook wel weer heel realistisch. Weet niet goed hoe ik het uit moet leggen :')

Laten we het er op houden dat ze gewoon fenomenaal niet normaal uit te leggen mooi zijn :))

Lindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 07:52

Thasja schreef:
SergeantRoos schreef:

Laten we het er op houden dat ze gewoon fenomenaal niet normaal uit te leggen mooi zijn :))

Hier ga ik in mee :D :')

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 07:59

Wauw! Wat gaaf!

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-14 00:07

ohhh.. wat een reacties.. dankjullie wel :oo

xCynthiaVos, is ook zo... hihih. en de oude tekeningen hebben een adres om naar toe te gaan. Iemand wil ze overnemen :=

Jackytje, heel veel oefening en plezier .. en heel wat avond uren... ik kan overdag niet goed werken :')

SergeantRoos, heel erg bedankt.. iets awar ik jarenlang naar streef... het hoeft voor mij niet extreem realistisch... :j

Thasja, :o Thank you ... very very much

Hierbij een draak.. ik kijk nog of die in de hele grote komt of in een kleintje... hij heeft wel heel veel waarde voor mij gekregen.. Hij ligt er al sinds Januari in mijn mappen. :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben nu hier.. heb officeel vakantie dus heb veel meer tijd :o
Afbeelding

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 12:00

Ik vind je werk echt fantastisch.. dat is nu eens echt kunst.. heb jij trouwens iets gevolgd van grafische vormgeving ofzo?
En heb je misschien toevallig tutorials? :+

Edit: ik moest misschien eerst even je profiel lezen :')

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-14 16:36

xTitanic, dankjewel!! Je maakt zelf ooke cht wel gaaf werk dus heel fijn om het van iemand als jou te horen!

Ik zit nu in mijn 4de jaar.. moest even profiel aanpassen.. hihi! Maar ik heb dit niet geleerd op school. Ben voor illustratie afgewezen :o

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 16:37

Nalonyda schreef:
Ben voor illustratie afgewezen :o

Ik blijf dat echt niet snappen hoor :n Hele mooie werken alweer, ben benieuwd hoe je kamer er uiteindelijk weer uit gaat zien met opgefriste posters!

Frost

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 16:38

Nalonyda schreef:
Ben voor illustratie afgewezen :o

Dat snap ik dan weer even niet, maargoed, ook zonder zijn je werken Wauw _/-\o_

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 16:40

Ze waren gewoon jaloers :Y)

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 16:42

Naar mijn idee moet je te veel de vaste regeltjes volgen op school. Ik heb mijn werk laten zien op een meeloopdag en ze gaven me niet veel kans. Was te 'apart' en ik moest beter nadenken over het verhaal achter de tekening. Ehm, ik teken gewoon wat ik leuk vind hoor >.>'

Helemaal geweldig die draak :)

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-14 16:46

Riraito, school geeft ook veel te veel vaste regeltjes. Ik heb mijn eigen stijl en dat was het grote probleem. Ik ben niet 'flexibel' genoeg om de opleiding te volgen dan + veel te slordig in mijn werk.. zonder enige gedachte erachter... Naja, prima toch. Dan doe ik het niet, leer het mijzelf wel :Y)

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 16:55

Riraito schreef:
Naar mijn idee moet je te veel de vaste regeltjes volgen op school. Ik heb mijn werk laten zien op een meeloopdag en ze gaven me niet veel kans. Was te 'apart' en ik moest beter nadenken over het verhaal achter de tekening. Ehm, ik teken gewoon wat ik leuk vind hoor >.>'

Helemaal geweldig die draak :)

Toch denk ik niet dat dit het is. Ik tekende altijd alleen maar paarden zonder gedachte achter de tekening en ik was toch wel degelijk toegelaten. (maar gestopt wegens de druk om te presteren)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 19:37

Tja, ik vraag me nog steeds af hoe je het doet... -O-

Kijk nou naar die draak, hier en daar wat blauw gestreep, en voila, daar heb je een gigantisch mooie line-art.
Heb jij toevallig een toverdiploma? :+

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-14 02:43

prugelpiet, heeeel veel oefening... hihihi. Ik kon echt niet linearten normaal gesproken :')

Maarja.. ik haal uit de meeste schetsen wel wat uit.. hahaha! en Ik kom net van de Hogwarts dus ja, tover diploma binnen _O- :=

Weer verder gegaan en hij was 'af'.... maar iets stoorde mij echt vreselijk.. hij was NIET AF! Niet voor mij.. na lang even zitten google maar wat gezocht... we gaan een strijder maken tegen de gemene draak. Handig... inspiratie rond een uur of drie uur 's nachts :evaw:

Afbeelding

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 11:16

De tekenstruggles, heb ik ook last van 's avonds laat.. Normaal een groot leeghoofd dat moe is van niet genoeg nachtrust, 's nachts een bom van inspiratie dat helemaal loopt te stuiteren tijdens het tekenen en niet kàn slapen. Yeah, riight.. :')

Wajoow, dat maakt echt een groot verschil nu met die lichtval erbij! Ik ben echt heeull benieuwd wat hier verder uit komt! :D

Ik moet deze vakantie wat projecten afronden voor beeldende vorming.. Kan ik wat tekentalent lenen? Dan blijft die tien gemiddeld tenminste staan :))
Oh nee, wacht.. Met jouw talent wordt dat minstens een 11.3 ofzo, of een 12.4. Minstens :')