Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mala26 schreef:Op zich leuk maar heb natuurlijk nog geen flauw idee welke kant je op gaat in het verhaal.
Ik zou 1 zin anders doen. Namelijk deze : ik zag dat de zon zich voorlopig niet meer liet zien.
Ik zou hier van maken : ik zag dat de zon zicht voorlopig niet meer zou laten zien.
En een aantal van je zinnen vind ik erg lang.
En dit zou ik iets anders neerzetten. Met uitleg waarom ze niet dol is op haar pleegouders en waarom heeft ze het gevoel dat ze geen thuis heeft?
Niet omdat het vervelende mensen zijn of zo maar omdat ik eigenlijk gewoon niet zo dol was op mensen. Nee, mijn pleegouders waren juist erg aardig en deden erg hun best om te zorgen dat ik me meer thuis bij hen zal voelen. Alleen is het volgens mij gewoon niet mogelijk om me daar thuis te voelen, het is mij thuis niet... voor mijn gevoel heb ik geen thuis.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
- zou je af en toe nog wel eens een woordje in iets anders kunnen veranderen of het gewoon helemaal weglaten, om het nog aantrekkelijker te maken. Bijvoorbeeld:
Ook moet je er op letten dat je alles in één tijd schrijft en niet dingen door mekaar gaat husselen, zoals je in de tweede zin van mijn voorbeeldstukje deed. Maar naast die dingen ben je al goed op weg