[FOTO] Eens wat anders

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HeavensLove

[FOTO] Eens wat anders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-14 23:33

Het moeten niet altijd paarden zijn ...

Afgelopen maandag heb ik voor de eerste keer interieur gefotografeerd, dit was in een interieur winkel (meubelzaak en accessoires) (Luxus).
Ik vond het een uitdaging en heel leuk om te doen. Het was een uitdaging omdat de ruimte zeer beperkt is, maar we hebben ons best proberen doen om een paar ruimtes volledig in beeld te brengen ...
Aangezien we met de lerares gingen van de fotografieles, hebben we ons opgesplitst en heb ik dus 2 ruimtes gefotografeerd:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar we hebben nog niet gedaan ;-)
Aangezien ik de module architectuur fotografie volg dit semester, werk ik natuurlijk ook nog aan een eindwerk voor architectuur
Nu de foto's voor mijn eindwerk ga ik nog niet tonen, die toon ik pas als mijn reeks volledig is :)
Maar na de foto's gemaakt te hebben voor mijn eindwerk, heb ik nog enkele foto's gemaakt in Gent
Toch altijd heel fijn foto's trekken met heel veel lichtjes (I love nightphotography)
Ik hoop dat jullie genieten van mijn kiekjes die ik heb gemaakt onderweg naar de tram

Toch best leuk als er nog een beetje blauw is in de lucht ...
Afbeelding

De vakgroep Accountancy en Fiscaliteit van de UGent
Afbeelding

Een winkelstraatje
Afbeelding

Een mooie winkel, vond het gewoon een leuke sfeer hebben die winkel!
Afbeelding

De Aula van de faculteit rechten UGent
Afbeelding

En dan als laatste de Sint-Michielsbrug
Afbeelding

Nu hebben jullie eigenlijk kennis mogen maken met de weg die ik afleg van de Universiteit naar de tram om naar huis te gaan :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [FOTO] Eens wat anders

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 07:15

Wat een ontzettend gave platen zeg!! :wow:
De foto van de aula is erg stoer!!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 08:00

Toffe en mooie foto's, maar dat had ik je al verteld. ;) Lang leve ons IJslandlensje! <3

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 14:35

@Bellatrix: ja ik moest het op de 1 of andere manier volledig op de foto krijgen, maar toch wou ik het recht hebben, dus dan maar de Fisheye opgezet :D is nog leuk speelgoed die lens

@Bagheera: dank je Richard en ja helemaal top die 16-35mm :D dat gaat ons wel wat beeldmateriaal opleveren in IJsland :)