Er zijn een aantal minder leuke veranderingen gebeurd. Een daar van is bijvoorbeeld dat ik helaas heb moeten stoppen met paardrijden. Studeren, op kamers wonen, fotograferen, paardrijden en een sociaal leven onderhouden was net iets te veel van het goede. En zoals jullie allemaal vast weten kun je paardrijden niet voor de helft doen. Dus heb ik de moeilijke keuze moeten maken om te stoppen. Maar dit is maar tijdelijk, wanneer ik hier over een paar jaar weer de tijd voor heb, zal ik het zeker weten weer gaan oppakken!
Dit heeft er onder anderen ook voor gezorgd dat mijn contacten in het paardenwereldje toch wat afnamen en daardoor paardenfotografie ook op een lager pitje kwam te staan. (en begrijp me niet verkeerd, ik vind het nog steeds super leuk om paarden te fotograferen! Dus paardenshoots zijn zeker weten nog steeds een optie bij mij!)
Maar er hebben ook een hoop hele leuke veranderingen plaatsgevonden! Ik heb twee keer mijn website & logo helemaal veranderd. Ik heb voor het eerst een bruiloft gefotografeerd en wauw wat was dat geweldig om te mogen doen! Ik heb mijn eerste fotoreportage in samenwerking met een model en een MUA gehad. Ik heb ontdekt hoe leuk ik het vind om kinderen te fotograferen. Ik heb een fantastische fotoreis naar Portugal gemaakt. Ik heb mijn eerste loveshoot gefotografeerd. Ik ben een blog begonnen. Ik heb voor het eerst avondfotografie gedaan.
Mijn vorige jaaroverzichten!
[FK] [FOTO] 2012 het jaar waarin ik met paardenfotografie begon!
[FK] [FOTO] Het 2de jaar van mijn intussen allergrootste passie!
Maar genoeg gekletst! Nu is het tijd voor de foto’s!
Ik begon dit jaar met een portret shoot
1.

In Maart besloot ik mijn website en logo helemaal om te gooien!
2. Foto website
In April had ik een aantal fotoreportages bij de prachtig gekleurde bloesem
3. Foto
4. Foto
Ook zetten ik een merrie met haar veulen op de foto
5.

Verder zette ik deze prachtige PRE hengst op de foto
6.

In Juni fotografeerde ik mijn aller eerste bruiloft! Ik vond het geweldig om te doen! Zeker iets waar ik mij in de toekomst nog meer in wil gaan verdiepen. Helaas wat het wel erg druilerig weer gedurende fotoreportage, maar dat mocht de pret niet drukken!
7.

8. Collage bruidsreportage
Ook had ik een fotoreportage. Samen met een MUA en model, erg leuk om samen tot een resultaat te komen! Dit is ook zeker weten iets waar ik mij in de toekomst meer in wil gaan verdiepen
10.

Ook hield in juni een fotodag voor kinderen! Wauw wat vond ik dat super leuk om te doen!!
11.

12. Collage kindershoot
In Juli maakte ik een fotoreportage van Michelle samen met haar paard!
13. Collage
Verder maakte ik in Juli samen met Lieke een geweldige fotoreis naar Portugal! De eerste dagen verbleven we in Lissabon en daarna gingen we verder naar Grandola!
Bekijk ons topic van onze reis hier:
[BEU] Fotoavonturen in de Alentejo
14.

In Augustus had ik mijn aller eerste loveshoot! Ook super leuk om te doen!
15.

In september vond ik het weer tijd om mijn logo en website te veranderen! Dit ook omdat ik mij meer op portretfotografie wil gaan richten en ik persoonlijk vind dat dit logo en deze site daar beter bij passen!
16.

Verder had ik in september ook een erge leuke shoot van twee zussen!
17. Foto
Eind september had ik een super leuke shoot van een hele enthousiaste pony Pancho!
18.

Begin oktober ben ik met mijn blog gestart! Een blog vol leuke nieuwtjes en leerzame tutorials! Ik vind het tot nu toe echt super leuk om te doen!!!
http://www.yvettebaur.com/blog
19.

Midden oktober had ik 3 super leuke herfstshoots! Een van die foto’s werd ook foto van de dag bij Zoom.nl
20. Linkje naar Zoom foto
Begin november zette ik Maastricht bij nacht op de foto!
21.

Eind november maakte ik een fotoreportage van Bram!
22.

En afgelopen weekend had ik ook nog een super leuke kindershoot!
23.

Ik ben heeeel benieuwd wat mij komend jaar allemaal te wachten staat!
Zo word ik bijvoorbeeld vanaf dit jaar fotograaf voor onze faculteit op de universiteit. Ik hoop natuurlijk dat mijn blog meer naamsbekendheid gaat krijgen. En dat ik weer veel aanvragen voor fotoreportages ga krijgen! En verder zou ik het helemaal geweldig vinden om dit jaar weer een aantal bruiloften te mogen fotograferen!
And last but not least! Ik heb een suuuuuuper gave reis samen met 5 andere super leuke fotografen geboekt! Wij gaan namelijk in deze zomer naar IJsland!! Dus dat wordt ook een vakantie met heel veel foto’s en een reis om nooit meer te vergeten!
Reacties en/of tips zijn natuurlijk altijd heel erg welkom!
Veel liefst,
Yvette Baur

, want die spreken mij toch het meest aan