[FOTO] Het eerste jaar met Demi van Reeven fotografie.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DShots

[FOTO] Het eerste jaar met Demi van Reeven fotografie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 12:21

Mijn eerst jaar fotografie is ook een feit! :D

Ik ben precies op 1 januari begonnen met fotografie, die dag heb ik ook mijn Canon 1100d binnen gekregen. En ben ik lekker op stap gegaan. Ook de datum dat ik mijn fb pagina ben begonnen.

Januari.

Het was nog met mijn kitlensje, en wat ben ik blij dat ik hem niet meer heb om hem te gebruiken voor fotografie. Af en toe pak ik hem nog uit de kast haha.

Afbeelding

Februari.

Ook weer op stap geweest met mijn kitlensje haha.

Afbeelding

Maart.

De maand dat ik ben over gestapt op een nieuwe lens, want dit was wel echt nodig haha.
Toen had ik ineens de 55-200. En wat een verschil met mijn foto's. Ik leerde nabewerking kennen.
En krijg mijn eigen logo die door Fading is gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

April.

Heb ik eigenlijk vrij weinig gedaan. Alleen het paardje van de manege gefotografeerd waar ik 6 jaar heb op gereden, en die helaas is ingeslapen. En ben ik naar middelburg afgereden met iemand voor een shoot met haar dochter en pony.

Afbeelding

Ook waren de eerste KNHS wedstrijden op de nieuwe locatie van de manege. En dit was dan wel erg leuk om te morgen fotografen. Volgend jaar wil ik dit wel vaker gaan doen met mijn nieuwe lens :D

Afbeelding

Mei.

De eerste modellen meeting was een feit. Ik reisde af naar hotel New York in Rotterdam.
Wauw wat heb ik daar veel geleerd. Vorige maand heb ik op nieuw de foto's bewerkt. En ze zien er nu veel beter uit.

Afbeelding

En ben ik weer naar een meeting geweest in Wassenaar.

https://www.facebook.com/14136082655518 ... =3&theater

Juni.

Mijn eerst zon's ondergang shoot. Wauw wat was ik hier blij mee zeg.
En wat merkte ik steeds meer in mijn foto's dat het beter ging :D.

Afbeelding

Augustus.

Ik leerde een geweldig mens kennen, iemand waar ik nog steeds blij mee ben. Saddy en haar kinderen. Ik kom er erg graag. En ben ook altijd van harte welkom. Hier hebben we een shoot gehouden in Thema. En wat had ze een prachtige dochter <3

Afbeelding

Ben ik nog weg geweest naar een Meeting Rockanje.

September.

Deze maand ben ik ook begonnen met weer een nieuwe lens. De tamron 70-200 2.8 En wauw wat merk ik al een verschil in mij foto's. Het is nog steeds een lens die ik moet uittesten helaas haha.
Aangezien school weer begon, heb ik alleen de wedstrijden gefotografeerd op de manege. Hierna heb ik foto's afgedrukt. En deze gegeven aan de meiden. Hier waren ze natuurlijk hartstikke blij mee haha.

Oktober.

De maand van de ruiterdagen van mijn stal. Het was de bedoeling dat ik eerst een zaterdag bleef. Maar dit kwam al uit op 5 dagen lang met mijn camera over de hele manege gelopen. Buitenritten in de bernisse, en leuke spelletjes met de meiden gedaan. Zelf ook nog een thema begeleid, en het was zeker erg leuk. En volgend jaar ben ik er gewoon weer 5 dagen bij :D.

Afbeelding

November.

De maand waar alles een beetje wisselend was. De ene keer was het weer hartstikke mooi weer. En de andere dag viel het weer tegen :(
Ik heb wel die maand nog deze knappe hond op de foto gezet, en standaard mijn favoriete modelletje.

Afbeelding
Afbeelding

En de maand van de club kampioenen van stal waren bekend gemaakt. En van de grote club actie.
De winnaars kregen een carrousel les. En dit was erg goed bevallen bij de kinderen !

Afbeelding
Afbeelding

December.

De maand moet nog half beginnen en we hebben al 2x een eenhoornshoot moeten afzeggen vanwege het slechte weer :( En we hopen dat het nog snel kan gaan gebeuren haha.

Erg leuk dat jullie dit allemaal hebben gekeken, en sorry voor de fb poedersuiker kwaliteit :(
En hopen dat het volgend jaar weer erg leuk gaat worden, want ik heb er 10 meeting's op staan :D
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 12-12-14 10:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reclame uit het bericht gehaald.

Eastpak

Re: [FOTO] Het eerste jaar met Demi van Reeven fotografie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 19:19

Wauw, die zonsondergang is echt gaaf!

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 19:22

Eastpak schreef:
Wauw, die zonsondergang is echt gaaf!

Bedankt, dit was mijn eerst keer. Wil in Juni zelf een meeting gaan organiseren voor een zon's ondergang :D

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 00:16

Gaaf Demi :j
ben benieuwd naar onze meeting haha! Hele mooie foto's!

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 07:00

Gave foto's!
Ik vind die van zonsondergang ook het mooist :j

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 08:21

Leuke foto's! Je bent echt een heel eind vooruit gegaan! Die tweede is volgens mij een stalgenootje van mij ;). Op S&P stables als ik het zo zie :).

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 08:44

Die foto op het strand is gewoon SUPER vet!!!!!!

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 09:08

evdpanne schreef:
Leuke foto's! Je bent echt een heel eind vooruit gegaan! Die tweede is volgens mij een stalgenootje van mij ;). Op S&P stables als ik het zo zie :).

Ja klopt. Das sharon haha

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 09:15

Ik ben nog niet heel erg te spreken over de composities en/of houdingen van paarden. Maar de sfeer die jij overbrengt van de band tussen mens en dier, prachtig! Je hebt talent!

Kom je anders is hier langs, wellicht kan ik je wat helpen met bepaalde kennis en trucjes?

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 09:18

x_Lys schreef:
Ik ben nog niet heel erg te spreken over de composities en/of houdingen van paarden. Maar de sfeer die jij overbrengt van de band tussen mens en dier, prachtig! Je hebt talent!

Kom je anders is hier langs, wellicht kan ik je wat helpen met bepaalde kennis en trucjes?

Oh gaaf. Ja tuurlijk. Ik kijk vaak op je website en volg je als goed is op fb. Ik zal je straks even een pb sturen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 09:28

Altijd leuk van elkaar leren ;). Bij mij staat foto's maken even op laag pitje maar heb het ook heel lang gedaan. Meetings zijn ook altijd gezellig en zeer leerzaam!

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 09:56

Hele mooie foto's!!
Maar ik vind de houding van de linker voorhoef van het paard zo vreemd... (foto 3)
Ik heb dat nog nooit eerder gezien, doet een paard dit altijd of is dat alleen bij dit paard?

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 09:59

Het is uitgestrekte draf als ik het goed zeg

EdwardG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 12:50

Mooie foto's. Die van de zonsondergang is inderdaad erg mooi! Alleen jammer dat de horizon scheef is. Ook bij de hond. Zo zonde van de mooie foto! Probeer erop te letten.
Als het met fotograferen niet altijd goed gelukt is om de horizon recht te houden, kun je hem altijd nog naderhand corrigeren. Er zijn diverse fotobewerkingsprogramma's waarmee dat kan.