Het was voor mij een spannend jaar, tot dit jaar had ik praktisch nooit iets anders gefotografeerd dan dieren en natuur. Maar ik heb het roer inmiddels omgegooid! Sinds een paar maanden besta ik 'officieel' en ben ik dus voor mezelf begonnen als fotograaf.
Een hele spannende stap en ik hoop dan ook dat ik in 2015 helemaal ga knallen op fotografie gebied.
Januari
[01]
In januari maakte ik eigenlijk gelijk het mooiste beeld van heel 2014 (vond ik zelf
), ik ben erg blij met deze foto van onze hond. 
Februari
[02]
In deze maand beginnen onze dwerggeitjes vaak met lammeren en dit jaar was ik eindelijk eens een keer getuige hiervan MET camera!

[03]
Nog een schattig geitje
Maart
[04]
Voorjaar! En ik schafte mijn 100mm Macro lens aan, lekker mee geoefend op o.a. op al het moois wat het voorjaar te bieden heeft

[05]
In maart heb ik mijn eerste mensen gefotografeerd op een boktmeeting. Super spannend maar ik vond zeker voor herhaling vatbaar!

[06]
Nog een foto van deze meeting
[07]
En mijn 100mm en ik werden goede vrienden!
April
[08]
Deze maand zijn we lekker met mijn campertje naar IJmuiden geweest.

[09]
De haven van IJmuiden in het donker
Mei
[10]
Een rustig maandje, we zijn weer met de camper eropuit geweest. Dit keer naar Limburg (St. Geertruid) waar ik deze foto heb gemaakt.

[11]
En deze schatjes wilde ook graag poseren:

Juni
[12]
Kuikentjes

Juli
[13]
Weer een lekkere beestjes maand. Ik had onder andere deze jonge zwaluw voor de lens:

[14]
Maar ook deze olijke rivierkreeft
[15]
En dit vliegje
Augustus
[16]
In augustus was daar eindelijk mijn fullframe (5D3) wat was ik blij
! Eén van de eerste foto's die ik ermee maakte was van onze kat.[17]
Maar de 5D mocht ook gelijk mee op een tripje naar de Amsterdamse Waterleidingduinen. Opzoek naar herten en vossen...

September
[18]
Kittens

[19]
Deze maand ook nog op vakantie geweest naar Kreta en daar heb ik natuurlijk ook buitensporig veel foto's gemaakt
Oktober
[20]
Mijn kat Bruce moest er maar weer eens aan geloven. Samen met mij op de dierendagfoto!

[21]
En de kleine kittens worden langzaam groot..
November
Dit was een drukke maand. Maar het hoogtepunt was toch wel de loveshoot die ik heb gedaan!
[22]

De rest van de shoot kunnen jullie hier vinden: [FK] [FOTO] Mijn eerste 'loveshoot'
[23]
Ook ben ik samen met een aantal andere bokkers naar Amersfoort geweest om lekker te fotograferen.
[24]
Nog eentje van Amersfoort
Ik heb geprobeerd een zo gevarieerd mogelijk beeld te geven van 2014, het was erg moeilijk kiezen tussen alle foto's die ik dit jaar gemaakt heb
.Ook deze maand heb ik nog een aantal super leuke dingen op de planning staan. En ik ben benieuwd wat 2015 mij gaat brengen
.Jullie zijn van harte uitgenodigd om mijn facebookpagina te liken en zo op de hoogte te blijven van mijn fotografische uitspattingen: https://www.facebook.com/layoranl