Oude Tria Pantone marker refills... iemand? waar vind ik ze?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Oude Tria Pantone marker refills... iemand? waar vind ik ze?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-14 19:02

Mijn favoriete stift is op ;( Mijn oude! getrouwe vies gele Tria. Helaas is hij al zo oud, dat ze al jaren niet meer gemaakt worden. Weet iemand een adres waar ik nog refills zou kunnen halen voor deze marker? ik ben dol op deze kleur, en van andere merken als Copic en de nieuwe Tria's hebben ze geen markers die dicht genoeg in de buurt komen bij de kleur van deze marker.

Het gaat dus om dit type pen, het oude type Letraset Pantone Tria (en/of de vullingen er hiervan)
Afbeelding

De vullingen zien er zo uit
Afbeelding

Dit is de kleur die ik zoek: '617-T'
Afbeelding

Webshops, gewone winkels, binnenland of buitenland, nieuw of 2ehands... maakt mij allemaal niet uit alles aan tips is welkom!

Ps ik twijfelde of dit topic hier goed staat of dat hij bij HTT moest, aangezien deze markers onder tekenmaterialen vallen heb ik het maar hier neer gezet

SilverStorm

Re: Oude Tria Pantone marker refills... iemand? waar vind ik ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 19:18

Misschien via ebay?

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 19:22

Bel Harolds in Rotterdam eens... Misschien kunnen zij wat voor je betekenen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-14 19:24

Ebay heb ik geprobeerd, geen hits (tenminste, niet voor deze kleur, alleen enkele andere kleuren helaas)

Harolds verkoopt ze geloof ik al een tijdje niet meer, want daar kocht ik ze vroeger juist altijd. Wel een goed idee, ik zal het eens aan ze vragen!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 19:37

Ah oke. Mijn ervaring is dat hun er toch op de ene of andere manier wel weer aan kunnen komen.. Of de Kwast misschien? Lastig is dat, heb het wel eens gehad met een tube verf geloof ik....

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 08:54

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 00:25

Leen schreef:
http://www.gerstaecker.nl/shop/producte ... pen-26340a

Hier is hij nog, gewoon beneden je kleur aanklikken en dan komt er iets onder te staan waar je hem in je winkelmandje kan droppen.

Yellow 617 hebben ze nog twee stiften van.
Sla je slag!
Mits het dezelfde is als 617-T

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-14 12:36

Woeps... vergeten te melden dat ik al langs de Harolds ben geweest :o Ik ben inmiddels voorzien, enorm bedankt voor het meedenken! De link hierboven heb ik inderdaad gezien, maar die wordt geadverteerd als zijnde de nieuwe tria, en dat 'durf' ik dan weer niet te testen. Want de nieuwe tria's wil ik eigenlijk liever niet. Ik had ook nog een italiaanse webwinkel gevonden, maar die was al ui 2005 en daar had ik ook twijfels bij.

Eergisteren ben ik langs de Harolds geweest met als doel om te vragen naar de oude 617, maar toen ik eenmaal voor de enorme wand markers stond toen ehm... toen ben ik even als shopaholic helemaal los gegaan :') ik heb besloten om toch maar mijn verlies te nemen, en te gaan voor een copic sketch marker die op de kleur lijkt. Gek genoeg lijkt de copic 'warm gray 3' op papier best veel op de kleur, dat had ik eigenlijk niet verwacht! maar hier kan ik prima mee leven, deze lijkt wel aardig :j

Voor nieuwsgierigen heb ik een plaatje gezocht, de 3e van links voorste rij, dat is hem uiteindelijk geworden (wel de losse sketch variant, ik heb geen compleet set gekocht, dat werd te prijzig)
http://ecx.images-amazon.com/images/I/5 ... SY355_.jpg

Uiteraard is het niet bij 1 marker gebleven, (marker verslaafde hier) en er zijn meerdere kleuren mee naar huis gegaan. Al met al ben ik weer dik tevreden :D

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 12:49

Harolds is ook de hemel <3 ik zit er op 5 minuten loopafstand van op school....
Fijn dat je voorzien bent!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-14 12:58

Hihi leuk! ik heb ook een grafische opleiding gevolgd in Rotterdam en mijn liefde voor de Harolds is ook groot, ik kwam er vaak <3 :D En tegenwoordig als ik in de buurt ben dan ga ik ook altijd nog even langs :D ik baal er van dat ik er niet meer in de buurt zit anders zou ik er echt vaste klant zijn.