Mijn oude! getrouwe vies gele Tria. Helaas is hij al zo oud, dat ze al jaren niet meer gemaakt worden. Weet iemand een adres waar ik nog refills zou kunnen halen voor deze marker? ik ben dol op deze kleur, en van andere merken als Copic en de nieuwe Tria's hebben ze geen markers die dicht genoeg in de buurt komen bij de kleur van deze marker.Het gaat dus om dit type pen, het oude type Letraset Pantone Tria (en/of de vullingen er hiervan)

De vullingen zien er zo uit

Dit is de kleur die ik zoek: '617-T'

Webshops, gewone winkels, binnenland of buitenland, nieuw of 2ehands... maakt mij allemaal niet uit alles aan tips is welkom!
Ps ik twijfelde of dit topic hier goed staat of dat hij bij HTT moest, aangezien deze markers onder tekenmaterialen vallen heb ik het maar hier neer gezet
Ik ben inmiddels voorzien, enorm bedankt voor het meedenken! De link hierboven heb ik inderdaad gezien, maar die wordt geadverteerd als zijnde de nieuwe tria, en dat 'durf' ik dan weer niet te testen. Want de nieuwe tria's wil ik eigenlijk liever niet. Ik had ook nog een italiaanse webwinkel gevonden, maar die was al ui 2005 en daar had ik ook twijfels bij.
ik heb besloten om toch maar mijn verlies te nemen, en te gaan voor een copic sketch marker die op de kleur lijkt. Gek genoeg lijkt de copic 'warm gray 3' op papier best veel op de kleur, dat had ik eigenlijk niet verwacht! maar hier kan ik prima mee leven, deze lijkt wel aardig
ik zit er op 5 minuten loopafstand van op school....