Ik studeer Germanistiek (eerste semester) en we moesten voor poëzie een gedicht schrijven en voordragen, liefst met verwerking. Nou, dat moet je vooral tegen mij zeggen
Alleen, wat ik voor ogen zag, had ik nog nooit gemaakt. Bij deze dus mijn allereerste filmpje ooit, compleet met gedicht. Het gedicht zal ik er ook nog onder zetten.
Door de manier waarop ik schilderde, zijn er wat dingen fout gegaan. Ik ben niet helemaal tevreden over de linkerkant van de mond, al zou het kunnen zijn dat ze praat, en over haar rechteroog. Toch ben ik, door de combinatie met de film, best wel tevreden. Ook mijn gedicht is allesbehalve perfect (maar het moest in een week en ik had geen inspiratie
). Tips zijn welkom op alles, ik ben erg benieuwd wat anderen ervan vinden! Zelf vind ik het namelijk heel bizar om mijn eigen stem te horen haha. Ik heb moeite gehad met het opzetten van de film, ik zat er ook steeds voor (om op te letten voor de volgende keer), de overgangen en dergelijke waren lastig (ik werk met i-movie). Iemand daar nog ideeën voor? 
Eigenliebe
Schauen, machst du mit deinen Augen
Sehen, mit deinem Herz
Hören, machst du mit deinen Ohren
Zuhören, mit deinem Gefühl
Befühlen, machst du mit den Fingern
Fühlen, mit deiner Seele
Riechen, machst du mit deiner Nase
Sondern die zarteste Duft, den nicht
Wenn du den zarte Duft riecht
Mit deinen Augen in die Seele siehst
Und in das Klopfen deines Herzes