[FOTO] Bailey

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KimdeGroot94

[FOTO] Bailey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-14 17:25

Hello medebokkers,

Ik ben beginnend fotografe en heb gister wat foto's gemaakt van Bailey, een cane corso bull mastiff van drie maanden! Ik ben nog een beetje aan het zoeken naar wat 'mijn stijl' is en moet ook nog heel veel leren over fotografie, en ben heel veel aan het oefenen! Tips zijn dus meeeer dan welkom!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 18-11-14 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 07:31

Toch even een reactie geven voor de twee weken om zijn, al weet ik er niet zoveel vanaf hoor. Ik vind het foto's waarin het hondje goed naar voren komt, hij ziet er echt lief uit. Ik vind alleen de kleuren soms wat flets, zelf vind ik het mooier als die helderder zijn. Verder zou ik het mooi vinden als de aandacht meer naar de oogjes van de hond gata, want nu gaat hij bij mij soms nog een beetje naar het gras, omdat daar heel veel 'gebeurt' :)

Succes!

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-14 07:55

Sheran schreef:
Toch even een reactie geven voor de twee weken om zijn, al weet ik er niet zoveel vanaf hoor. Ik vind het foto's waarin het hondje goed naar voren komt, hij ziet er echt lief uit. Ik vind alleen de kleuren soms wat flets, zelf vind ik het mooier als die helderder zijn. Verder zou ik het mooi vinden als de aandacht meer naar de oogjes van de hond gata, want nu gaat hij bij mij soms nog een beetje naar het gras, omdat daar heel veel 'gebeurt' :)

Succes!

Heel erg bedankt voor je reactie! Ik zal letten op de kleuren en wat meer focus leggen op de oogjes!

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 11:27

Ik vind deze kleuren juist prachtige, mooi warm en zacht, misschien iets wat meer contrast zou kunnen. foto 3 en 4 vind ik heel mooi. Hele mooie compositie, kijkrichting wat meer ruimte, hond niet centraal. Van mij hoeft een foto niet in alle gevallen scherp te zijn op het onderwerp maar in dit geval zag ik hem wel op de hond graag iets scherper.