[DIGI] Rottweiler

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LeonieL

[DIGI] Rottweiler

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-14 13:42

Hee bokkers,

Van de week heb ik eindelijk mijn tablet weer onder het stof weg gehaald. Voorlopig houd ik mij goed aan mijn gemiddelde van éen tekening per jaar. -O-

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden

Afbeelding

Gemaakt met een Wacom Intuos en GIMP.
Groetjes Leonie

Lindeeee

Re: [DIGI] Rottweiler

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 14:05

Mooi kleurgebruik, maar ik vind de tekening erg wazig...
Verder erg knap gemaakt!

Bimmerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 14:06

Oo wauw heel gaaf gemaakt!
Vind het wel jammer dat hij net niet helemaal af lijkt. Het 'oranje' van de hond is redelijk strak uitgewerkt ('harde' lijnen) terwijl het zwart/blauwige heel wazig lijkt. Nu springt echt enkel de mond/snuitje van de hond eruit en valt de rest een beetje weg. Misschien net wat meer met de harde brush werken ook op het donkere deel van de hond.
Ik ben wel echt helemaal weg van het kleurgebruik, echt prachtige kleurkeuze +:)+
Als je er zin en tijd voor hebt moet je zeker vaker dan ééns per jaar je tablet tevoorschijn halen hoor :j

Lindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 14:26

Bimmerd schreef:
Oo wauw heel gaaf gemaakt!
Vind het wel jammer dat hij net niet helemaal af lijkt. Het 'oranje' van de hond is redelijk strak uitgewerkt ('harde' lijnen) terwijl het zwart/blauwige heel wazig lijkt. Nu springt echt enkel de mond/snuitje van de hond eruit en valt de rest een beetje weg. Misschien net wat meer met de harde brush werken ook op het donkere deel van de hond.
Ik ben wel echt helemaal weg van het kleurgebruik, echt prachtige kleurkeuze +:)+
Als je er zin en tijd voor hebt moet je zeker vaker dan ééns per jaar je tablet tevoorschijn halen hoor :j

Precies dit!

LeonieL

Re: [DIGI] Rottweiler

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-14 15:06

Dank jullie :) ! Dat is precies het punt waar ik zelf ook altijd mee zit.
De volgende keer ga ik toch proberen om nog een laag met wat meer detail toe te voegen.

Ik vind het wel fijn dat het kleurgebruik in de smaak valt :) !