Materiaal
- Markers (Promarker)
- Normaal B2 potlood voor de schets
- Fineliner voor de echte zwarte delen
- Witte fine-liner achtige pen voor details
- Glad marker papier van ONE4ALL
Wel een foto erbij gehouden van mijn kat maar verder zonder grid, gewoon uit de losse pols geschetst
Helaas leggen foto's nooit de precieze kleuren vast, de kleuren zijn wat licht en flets geworden maar in het echt in het contrast een stuk sterker
(helaas ook een lekkende marker die mijn tekening bijna om zeep hielp, waar ik binnekort even mee terug ga)

Haha ik heb nog het één en ander aangepast toen ik met fine-liners begon te werken om het net even wat meer 'mijn kat' te maken.

Ik moet nog wat prutsen met het (voor ons) linker deel van de koptelefoon en de 'stokjes' van de koptelefoon, het contrast bij zn wangen nog wat oppoetsen en misschien nog wat details toevoegen met wit maar weet niet in hoeverre dat goed zal uitpakken

Mn kat is overigens in het echt zwart met wit, heb het zwart dus rood gemaakt en het wit geel.

in eerste instantie was het wel een beetje het idee, omdat de koptelefoon hem zo mooi omsloot om het dan ook op deze manier 'af te kappen' maar kan me er wel iets bij voorstellen dat het misschien wat vreemd eruit ziet. Ik ga eens kijken hoe ik dat nog kan fixen bedankt
! 
Even wat meer contrast daar toevoegen. Of is er iets anders waardoor de hoek wat vreemd lijkt?