[ART] Choice,Twist & Fun

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Esmefleur

[ART] Choice,Twist & Fun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-14 12:27

Hallo,
Ik doe de opleiding Dierenhouderij en voor een opdracht van voeding moesten we een verrijkingsproduct verzinnen en hier een prototype van uitwerken ,omdat verrijking op dierengebied steeds belangrijker wordt. Naast de lichaamelijke conditie van het paard wordt er ook steeds meer gekeken naar de mentale conditie en daarbij dus ook verrijking,omdat mijn interesse bij paarden ligt heb ik hiervoor een product bedacht samen met 2 klasgenoten genaamd Choise,Twist and Fun.

Het product heeft op dit moment 2 verschillende mogelijkheden om het paard te verrijken . Nouja nu doe ik de opleiding Dierenhouderij zoals ik al zei en is het ook een beetje handig om naar de commerciële richting te kijken.
Nouja dit heeft dus te maken met de verschillend mogelijkheden die later nog weer uitgebreid worden , zodat mensen het product blijven kopen.
Ook is er gekeken naar de duurzaamheid van het product vandaar dat het gemaakt is van hout met een lak laagje , zodat het eventueel ook buiten opgehangen kan worden.

Ik wil er graag nog even bij zeggen dat het product op de foto een prototype is en is gemaakt van spullen die op school aanwezig waren dit product is dus niet zoals het in werkelijkheid zal worden, maar om onze klasgenoten te laten zien wat het product inhoud en wat het doel ervan is . De flesjes zullen bijv. Worden vervangen door kokers waar de snoepjes dan uit zullen vallen . Ik vraag me af wat jullie van dit product vinden ?

Al laatste ben ik nog wel benieuwd hoe jullie eigenlijk tegen verrijking aan kijken en of jullie hier ook mee bezig zijn met je Paard/pony ? Genoeg gekletst hierbij de foto’s.Ohjah op het product staat trouwen Choise in plaats van Choice heel erg zonde maar een domme spellingsfout

Afbeelding
het ontwerp

choice 1

Afbeelding

choice 2

Afbeelding