[DIGI] Mijn digitale werk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

UhNee

[DIGI] Mijn digitale werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-14 14:20

Hallo allemaal!

Ik vond het wel leuk om wat van mijn digitale werk te laten zien, dus here we go! *\o/* Ik heb inmiddels zo'n 2 jaar mijn tekentablet (Bamboo Fun Pen & Touch) en ik gebruik de simpelste versie van photoshop. Ik heb ook SAI, maar daar kan ik nog niet zo goed mee omgaan. Ik teken natuurlijk niet alleen digitaal, ook schilder en teken ik veel op papier. Ik volg kunstklassen op school.

Ik heb een vrij eigen stijltje, beetje cartoonachtig met toch realistische elementen erin. Ik gebruik nooit een voorbeeldfoto of iets dergelijks, dit is wel te zien (m'n anatomie is niet je van het) maar alsnog ben ik best tevreden en heb ik mezelf flink verbeterd. Ik teken het liefst dieren en landschappen.

1.Afbeelding Dit is een karakter van me op Deviantart (@leenei op DA)

2.Afbeelding Zelfde karakter *\o/*

3.Afbeelding En again, hier vooral bezig met textures & kleuren.

En nog even om te vergelijken: mijn eerste digitale tekening waar ik echt trots op was, uit maart 2012.
Afbeelding

Tips en trics zijn altijd welkom, ik wil graag beter worden! :) Op het moment zelf ben ik niet zo meer bezig met digitaal werken, dus deze tekeningen zijn ongeveer een half jaar oud. Ben me nu meer aan het focussen op verschillende schilderstijlen op papier.

*\o/*