Ik richt me veel met fotografie op journalistiek en de prachtige dingen in het leven die er zijn. (Ook minder mooie dingen natuurlijk.) En ik houd heel erg van beeldverhaal.
Zal ik maar losbarsten?
1. Om te beginnen met een mobiel foto, ik blijf er naar kijken.

2. En omdat het bokt is ook maar meteen beginnen met een paardenfoto.

3. Deze foto maakte ik van een vriendin. Ik wilde iets stoers en story telling uitwerken. Deze foto werd foto van de dag op zoom.nl

4. Een zelfportret tussen al het groen.

5. Nog een zelfportret als schoolopdracht.

6. Over naar paarden fotografie.

7.

8. nog een klein beetje fantasie

9. Ook een foto uit een schoolopdracht. De bedoeling was om naar een boerenbedrijf te gaan en hun manier van werken in een reportage te schieten. Hiervoor ben ik naar Duitsland gegaan om een boerengezin met een groot verhaal te fotograferen. Eerst was een deel van de boerderij en het huis afgebrand en konden ze alleen nog maar in hun voorhuis wonen. Een paar jaar later viel er een boom op hun huis. Het hele huis ziet er nog zo verschrikkelijk uit als de dag van het ongeluk (al weer een paar jaar terug). Ze waren niet verzekerd. Ze wonen met een enorm gezin nu in een vakantiehuisje die ze vroeger verhuurden en melken hun koeien zo:

Toch hebben de dieren het er super goed en stoppen ze hun hele hart in het bedrijf!
10. Moeder en dochter

Eigenlijk wil ik nog heel veel meer foto's plaatsen maar ik ben bang dat bokt het niet toe staat. Op mijn facebook staan gelukkig meer! https://www.facebook.com/FotografieJournalistiek
Laten jullie wat weten?