[FOTO] mijn favoriete foto's op het moment

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ismy

[FOTO] mijn favoriete foto's op het moment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-14 19:40

Op het moment is het gigantisch druk met mijn stage en de fotografie. Toch weerhoud het me niet om nog even al mijn favorieten van het moment te laten zien. Ik ben gewoon zo benieuwd wat jullie bokkers er van vinden. Ieder heeft een ander oog, en daarom wil ik het graag met jullie delen.

Ik richt me veel met fotografie op journalistiek en de prachtige dingen in het leven die er zijn. (Ook minder mooie dingen natuurlijk.) En ik houd heel erg van beeldverhaal.

Zal ik maar losbarsten?

1. Om te beginnen met een mobiel foto, ik blijf er naar kijken.
Afbeelding

2. En omdat het bokt is ook maar meteen beginnen met een paardenfoto.
Afbeelding

3. Deze foto maakte ik van een vriendin. Ik wilde iets stoers en story telling uitwerken. Deze foto werd foto van de dag op zoom.nl
Afbeelding

4. Een zelfportret tussen al het groen.
Afbeelding

5. Nog een zelfportret als schoolopdracht.
Afbeelding

6. Over naar paarden fotografie.
Afbeelding Afbeelding

7. Afbeelding

8. nog een klein beetje fantasie
Afbeelding

9. Ook een foto uit een schoolopdracht. De bedoeling was om naar een boerenbedrijf te gaan en hun manier van werken in een reportage te schieten. Hiervoor ben ik naar Duitsland gegaan om een boerengezin met een groot verhaal te fotograferen. Eerst was een deel van de boerderij en het huis afgebrand en konden ze alleen nog maar in hun voorhuis wonen. Een paar jaar later viel er een boom op hun huis. Het hele huis ziet er nog zo verschrikkelijk uit als de dag van het ongeluk (al weer een paar jaar terug). Ze waren niet verzekerd. Ze wonen met een enorm gezin nu in een vakantiehuisje die ze vroeger verhuurden en melken hun koeien zo:
Afbeelding
Toch hebben de dieren het er super goed en stoppen ze hun hele hart in het bedrijf!

10. Moeder en dochter
Afbeelding

Eigenlijk wil ik nog heel veel meer foto's plaatsen maar ik ben bang dat bokt het niet toe staat. Op mijn facebook staan gelukkig meer! https://www.facebook.com/FotografieJournalistiek

Laten jullie wat weten?

ThreeFingers

Re: [FOTO] mijn favoriete foto's op het moment

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 19:45

Persoonlijk vind ik nummer 3 de meest "pakkende" foto.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 19:46

Ik vind 1, 3, 6, 6 en 7 super mooi <3

love_wiepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 13:08

Friese poort? ;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 13:15

Ik vind 3 en 5 erg gaaf! _O_

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-14 13:21

Bedankt! Inderdaad het friese poort.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 16:29

Veel leuke maar ook verschillende stijl foto's!

Bv dat zelfportret met die regenboog, dat vind ik persoonlijk een beetje over the top, maar dat portret op die boerderij vind ik super sprekend. Ook de mobiel foto, heel knap!
Wel een beetje een irritante plaatsing van je logo soms, maar snap dat ook wel ivm mensen die het er gewoon gaan afsnijden enzo!

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-14 14:25

Bedankt voor je reactie. Ik werk inderdaad met heel veel verschillende stijlen in mijn foto's. Ik pak het soms heel breed en soms vraag ik me af of er wel een duidelijke eigen stijl in mijn foto's is te vinden.

Leuk dat jij het portret op de boerderij er uit pikt, dit is ook echt een van mijn top top top top favorieten.

Excuses inderdaad van mijn logo, het is alweer een beetje veranderd. Zit vaak in een logo dilemma. :')