Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar veel hebben ze zich ook niet ingeschreven, die er ook wel wat voor vragen
RTM schreef:Als je onder een bepaald bedrag aan inkomsten valt is het niet nodig je in te schrijven en kun je je inkomsten wegschrijven voor de belastingdienst onder het kopje "Inkomen uit overige werkzaamheden". Betrouwbaarder door een KvK-nummer is onzin, genoeg louche bedrijven die wel een KvK-nummer hebben hoor
Nayomie schreef:Volgens mij ligt dat eraan of je hobbymatig bezig gaat of echt meer de beroepskant (dus er wat voor gaat vragen). Zoiets las ik eens eerder op bokt tenminste.
Niks makkelijker dan je in laten schrijven bij de KvK. Je gaat d'r heen, vult wat formulieren in en je bent "professioneel fotograaf".
Grease schreef:Leuk Gina, dat je het fotograferen weer wil gaan oppakken!![]()
ik heb alleen geen idee. ik zou dat pas doen als je echt je brood mee kan verdienen. of als de belastingdienst voor de deur staat
Leverage schreef:TS, wil je zomaar wat bij verdienen of echt aan de slag dat je volledige inkomen (of grotendeels) er van af hangt? Als je zo maar wat bij wil gaan klussen zou ik je niet in schrijven. Veel te veel gedoe voor dat kleine beetje inkomsten wat je binnen haalt. Je moet elk kwartaal je belasting aangifte doen, ook al doe je niets. Vergeet je wat, dan hangt d'r een flinke boete boven je hoofd. Als je zo maar wat bij wil klussen zijn er meer nadelen als voordelen. Voordelen kan ik daarom ook niet bedenken.