Jaren lang heb ik gefotografeerd met een digitaal cameraatje, maar na een tijdje sparen heb ik vorig jaar eindelijk een spiegelreflex aangeschaft, wat een nikon D5100 betreft.
Fotografie heeft me altijd wel geïnteresseerd, zo dus danig dat ik er nu zelfs mijn studie van gemaakt heb. In een jaar tijd heb ik echt ontelbaar veel foto's gemaakt en nu werd het eens tijd om die met jullie te delen!
16 maart 2013, gemaakt met de digitale samsung camera die ik toen nog had. Wat was ik trots op deze foto, als ik het nu terug zie moet ik er stiekem wel een beetje om lachen
1.

17 juli 2013, de eerste foto's met mijn spiegelreflex. Ik wist nog niet van het bestaan van een diafragma of sluitertijd af
2.

3.

Foto's van augustus en september 2013:
4.

5.

Uiteindelijk na me heel erg verdiept te hebben in de instellingen en opties van mijn camera en natuurlijk, niet te vergeten photoshop ben ik opnieuw aan de slag gegaan met het maken van foto's.
Aangezien ik dit jaar maarliefst 3 maanden zomervakantie had, heb ik alle tijd gehad om mijn portfolio eens flink uit te breiden. Dus bij deze een selectie van de foto's van de laatste maanden in 2014 op volgorde.
6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.