Na een lange pauze heb ik laatst mijn potloden onder het stof weggehaald en ben weer gaan tekenen, met dit als resultaat: [TEK][WIP] Evita van bontebonte. En ik heb de smaak te pakken! Het regenachtige weer van afgelopen week heeft daar wel bij geholpen moet ik zeggen 
In het aanvraag topic kwamen twee mooie detail foto's van xCynthiaVos voorbij, waarvan dit er een was http://i57.tinypic.com/hv7bfd.jpg. Er zitten veel kleuren in de foto en het leek mij een uitdaging om die te verwerken in een tekening. En hoe dat gaat lukken gaan we zien
Ben benieuwd wat jullie vinden, tips zijn altijd welkom!!
Papier is A4, met een kader. Ik gebruik kleurpotloden van Derwent.
Schets:

Excuses voor de slechte kwaliteit foto's overigens, verschillende camera's geprobeerd maar beter als dit werd het niet... Geeft een redelijk beeld.
te slechte foto's, de waarheid ligt ergens in het midden. de ene foto is veel te strepig, andere te wazig. Tips, opmerkingen etc zijn zeer welkom! Ben een beetje aan het klungelen met die grote vlakken namelijk. Heb geprobeerd de gegeven tips erin te verwerken, er zit meer contrast in het oog, al zie je dat niet echt op de foto. Bij kunstlicht foto's maken is toch echt kansloos!
maar helaas, nog niet echt verder. Erg druk de laatste tijd en ik zit een soort 'vast' in het stadium van nu... Waarom kan ik niet helemaal onder woorden brengen, maar op een of andere manier is er iets wat me niet aan staat. Maar hoop er dit weekend weer aan te werken!

zeker omdat ik hier in het verleden nog wel eens te horen kreeg dat ik te weinig kleur gebruikte, vind ik dat erg fijn te horen