Logo maken en op foto zetten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Char_elle

Logo maken en op foto zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-14 19:27

Hopelijk kan iemand mij hier helpen, aangezien ik echt een leek ben wat dit betreft :Y)
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar kwam er toch niet helemaal uit.

Voor mijn vereniging moet ik foto's maken en deze op de site plaatsen. Nu is het idee om hier een logo en website op te zetten, zodat we een soort reclame kunnen maken wanneer de foto's door leden op facebook geplaatst worden.

Nu is het probleem dat ik geen idee heb hoe ik dit moet doen. Allereerst weet ik niet hoe ik een logo met daarbij de website kan maken en daarnaast heb ik geen idee hoe en met welk gratis programma ik deze makkelijk en snel op alle foto's kan zetten.

Is er iemand die mij kan helpen?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Logo maken en op foto zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 19:30

Met Bordermaker zou je alle foto's tegelijk van een logo moeten kunnen voorzien. Ik heb het programma niet dus weet niet hoe het werkt.
Photofiltre is gratis en daar kan je ook een logo maken en op je foto zetten. Dat moet wel handmatig per foto.

magda_90

Re: Logo maken en op foto zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 19:35

Via http://www.faststone.org/FSResizerDetail.htm kun je heel gemakkelijk foto's tegelijkertijd verkleinen én voorzien van een logo of tekst.
Voor de naamsbekendheid kun je natuurlijk ook simpel een tekst op de foto's plaatsen ipv een logo die bestaat ui een pictogram.

RC86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 12:22

Ik heb zelf een logo in photoshop gemaakt en voor het verkleinen en logo op meerdere foto's tegelijk te zetten gebruik ik photobulk, daar kun je je logo naar uploaden en als instelling bewaren.