Hulp gezocht voor tatto/tekening

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Hulp gezocht voor tatto/tekening

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 10:32

Hallo Bokkers,

Een van mijn beste vrienden wordt binnekort 30 jaar.
Er wordt een groot feest georganiseerd en er is een heel mooi kado bedacht.

Hij is aan het sparen voor een sleeve tattoeage op zijn arm.

Je zou denken naja hop geld en klaar maar er zit een speciaal verzoek bij :+

Hij wil graag dat je er een tekening bij maakt van wat jij vind wat op zijn arm moet.
Nu kan ik net aan binnen de lijntjes tekenen en wil ik Bokt om hulp vragen.

Nu heb ik een idee verzonnen maar heb geen idee hoe ik dat ga doen.

Ik zou graag een liliputter in legerkleding willen hebben op tekening of word document.
het is voor d egrap en de leuk en niet om mensen opzettelijk te kwetsen maar hij noemt mij altijd liliputter, vandaar :')

Welke bokker(s) zouden mij willen helpen , iets leuks willen opzetten en mij dat willen opsturen ?
mag als wordt document of zelfs per post. Ik heb tot 24-10-2014 de tijd om wat te maken.

Ik zou jullie echt heel dankbaar zijn :D ik wil echt met wat orgineels aankomen.

Mail of huisadres is per PB op te vragen.
Groetjes Dominique *\o/*

LhinnOlijf

Re: Hulp gezocht voor tatto/tekening

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 10:42

Euhm, ik vind dit een beetje overkomen als *doe jij mijn huiswerk even?* Heb je zelf geen voorbeelden en dan met hulp van anderen het bewerken?

Iets origineels is in mijn ogen iets dat JIJ maakt, met wat tekenhulp/ inspiratie van 3-den, maar niet wat je van een ander 'overkoopt' om er vervolgens zelf mee te pronken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 11:01

Als jij dat zo vind overkomen , dat kan :') ik vraag/zoek gewoon voorbeelden en dingetjes zodat IK ZELF wat kan maken.
Ik pronk zeker niet met andermans werk.
Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen gezien ik niet kan tekenen.

Ik zou ook bij een kunstenaar naar binnen kunnen stappen om iets te laten maken als ik het niet zelf zou willen doen.

LhinnOlijf

Re: Hulp gezocht voor tatto/tekening

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 11:18

Aha dat komt al anders over dan je begin post. Dit kwam anders over dan dat je nu beschrijft

Citaat:
Ik zou graag een liliputter in legerkleding willen hebben op tekening of word document.
het is voor de grap en de leuk en niet om mensen opzettelijk te kwetsen maar hij noemt mij altijd liliputter, vandaar :')

Welke bokker(s) zouden mij willen helpen , iets leuks willen opzetten en mij dat willen opsturen ?
mag als wordt document of zelfs per post. Ik heb tot 24-10-2014 de tijd om wat te maken.

Kan je kabouter Wesley niet als uitgangspunt nemen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 11:27

sZie mijn laatste regel in de quote !! HAd het misschien duidelijker moeten neerzetten :D Maar daar gaat het verder niet over haha.
Ik ga gelijk ff googlen .

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 14:31