Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Helaas is de seatsaver van schapenvacht op haar zadel een beetje vies (is een keer in de bak met houtsnippers van haar rug afgekukeld toen ik me éven omdraaide (zucht), dus nu zit ie onder de kleine snippertjes die ik niet weg krijg) maarja, dan maar een keer zonder seatsaver rijden. Voor de rest is het hoofdstel gewoon mooi schoon en het zadel ook... MorganeR schreef:Heyhoi allemaal,
In de herfstvakantie heb ik een fotoshoot met mijn twee verzorgpaarden gepland. Ik vind het echt spannend en hoop maar dat de natuur een beetje mooi blijft, en dat het weer meezit. Daar heb ik natuurlijk geen invloed op, maar er zijn natuurlijk dingen waar ik wél invloed op heb, zoals het niet vergeten van bepaalde spullen of handelingen voor/tijdens/na de shoot. Helaas is dit mijn allereerste fotoshoot en heb ik dus geen idee wat ik moet verwachten, of wat ik mee moet nemen/voorbereiden.
De shoot zal ergens rondom de stal zijn waar ze staan, dus trailer e.d. komen er niet aan te pas.
Wie heeft er tips/tricks? Hoe stom/simpel/overduidelijk de meeste dingen ook zijn, ik wil geen risico lopen ze te vergeten!

Lekker charmant zo'n bult op je been. Dankjewel voor de tip!
Meestal gebruik ik wel antiklit maar zie je het er niet echt aan.
voor de rest eigenlijk niks. Van de ruin weet ik ook zo snel niks, maar een beetje lief praten en kriebelen werkt vaak al wonderen voor de oortjes en wakkere blik.
en waarschijnlijk nog wel iemand. 
MorganeR schreef:Ohja! De manen van de merrie zien er op dit moment zo uit omdat ze door de deken platgedrukt worden...
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Weet iemand hoe ik dit een beetje kan fixen?

MichieldeM schreef:MorganeR schreef:Ohja! De manen van de merrie zien er op dit moment zo uit omdat ze door de deken platgedrukt worden...
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Weet iemand hoe ik dit een beetje kan fixen?
[ Afbeelding ]

)
Er zijn wel al superveel goede tips gegeven in dit topic!