Zo tussendoor lukte het me om wat dingen uit te proberen en die wilde ik graag laten zien

1. Dit is een setje voor mijn zusje met paardenaar op heel mooi leer met een soort "schubben-motief". Ik heb er een 'bij-band' bijgemaakt met een schuif met dichroïsch glas.

2. De armband met vlecht van paardenhaar

3.Al meermaals ben ik gevraagd of ik ook horloges zou willen/kunnen maken met paardenhaar.
Ik heb dit altijd wat afgehouden omdat ik dan wel een mooi neutraal uurwerk wilde maar daarbij moet het natuurlijk ook mogelijk zijn om bijv. een batterij te kunnen verwisselen!
Nu ik een kastje heb gevonden dat aan mijn eisen voldoet, vond ik het natuurlijk ook leuk om hiermee iets te doen met het nieuwe leer en paardenhaar. Dit leer is heel soepel en zacht nappa.

4.

5.

6. Nu wilde ik ook nog graag wat dingen uitproberen waar beduidend minder haar voor nodig is dan voor een vlecht. Dit is een heel klein beetje haar van onze kleine dame Spooky Sue. Spooky heeft blauwe ogen dus ik vond het leuk om haar wit te combineren met blauw

7. Ons dochtertje heeft nog een heel klein plukje van haar overleden pony en wilde daar wel een pietepeuterig klein stukje van gebruiken voor "iets met paars"

8. Dat vond ik eigenlijk zelf ook wel leuk en zoals ons dochtertje van paars houd, zo houd ik van groen

9.

EDIT:
10. En nu vergeet ik er ook nog een...de armband van het haar van de huidige pony van onze dochter...uiteraard weer met paars

11.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties