Wat vindt jij hiervan?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marin_ka3

Wat vindt jij hiervan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-14 13:32

Ik schilder als hobby. Je kan mijn schilderijen bekijken op;
www.schilderik.jouwweb.nl

Sommige van mij titels zijn: 'stay with me!', ik vaar wel, onderschat mijn engelen niet.

Ik hoor heel graag wat JIJ er van vindt?! :j

laetitia98

Re: Wat vindt jij hiervan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 13:36

Ik vind knap en zou het zelf ook niet kunnen alleen vind het een beetje kinderlijk geschilderd (persoonlijk).

Heel veel succes met je volgende schilderijen :D

Marin_ka3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-14 13:37

Bedankt hoor!!! Serieus, fijn dat je hebt gekeken!
Laatst bijgewerkt door Marin_ka3 op 25-09-14 13:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 13:39

Ik heb website bekeken.. en mij doet het niet zoveel.. wel heerlijk voor je dat je je creativiteit zo kwijt kan... maar je schilderijen doen mij weinig.

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 13:40

"Stay with me" is de enige die mij persoonlijk aanspreekt.
Je stijl is niet helemaal mijn smaak, maar het idee vind ik origineel.

Ik begrijp dat laetitia98 zegt 'kinderlijk'. Ik vind dat bij het schilderij 'het is druk op de snelweg' vooral.
Ik zou het mooier vinden als deze nog minder realistisch en grover was geschilderd. Wat meer artistieker laat maar zeggen. :D

Marin_ka3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-14 13:44

Wellicht zit het 'kinderlijke' in mijn onkunde??? Of moet ik juist meer ' loslaten' als ik schilder?

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 13:48

Marin_ka3 schreef:
Wellicht zit het 'kinderlijke' in mijn onkunde??? Of moet ik juist meer ' loslaten' als ik schilder?

Precies. Gewoon lekker creatief kwasten.
Het hoeft niet realistisch te lijken. :D

testes76

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 13:51

heerlijk dat jij op deze manier fijn bezig kunt zijn. de eerste twee zijn niet zo mijn smaak, maar begrijp je bedoeling. de laaste twee vind ik mooi gelukt! vooral de omgeving/ natuur en bos spreken mij wel aan. succes verder +:)+ schilder je ook dieren?

Marin_ka3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-14 13:56

Eenmaal heb ik een poging gewaagd door het schilderen van Salinero met Anky op zijn rug. .....durf 'm niet te vertonen! :o

testes76

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 14:13

das jammer hihi! veel oefenen dan.... paarden in de wei of een stel koeien vind ik altijd zo mooi! veel plezier verder *D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 14:51

Het begin is er, je creeert een fijne sfeer, maar het is het net niet in de zin van het is net niet los genoeg, maar ook net niet realistisch genoeg, je moet toch proberen iets meer een kant te kiezen voor mijn gevoel.

Je snelweg schilderij en die met die bootjes doen me een beetje denken aan schilderijen van het groningse schilders collectief de Ploeg, maar je mist net een beetje dat losse er in.
http://www.grafischcentrumgroningen.nl/ ... perprenten
(Dit zijn overigens reproducties, maar mijn ouders hebben er een aantal in huis hangen dus deze site kwam als eerste in me op haha)

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 15:43

Ik vind Stay with me echt prachtig, en heel aangrijpend beeld! Je ideeën zijn sterk, maar ik denk dat, zoals je zelf ook aangeeft, je techniek nog wat in de weg staat. Je weet waar je heen wil, maar het lijkt of het er niet altijd optimaal uitkomt. Maar ik vind het sowieso erg gaaf om een keer dit soort werken tegen te komen op bokt! :D

Marin_ka3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-14 17:43

Eleionomae: Bedankt voor de mooie complimenten, ik heb even gekeken, en zie idd ook overeenkomsten met de Groningse schilders, wauw! Fijn dat de sfeer overkomt!

Nightingale: Wauw, bedankt! Het is wel zo dat het beeld in combinatie met de 'boodschap' voor mij het allerbelangrijkste is. In die zin, techniek is voor mij een inferieure zaak, ondergeschikt aan het beeld en de 'boodschap'. Heb bewust geen schilderles genomen, omdat ik bang ben dat ik ga schilderen zoals iedereen schildert. En als dat dan een 'kinderlijke' signatuur oplevert voor sommigen, so be it. Staat tegenover dat ik wel meer losheid voor mezelf zoek.

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 18:07

Stoer, ga daar alsjeblieft mee door! Ik denk dat je als je verder gaat zoals je nu bezig bent, je automatisch technisch beter wordt. En dan wél op jouw manier.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 15:46

Op UK is het de bedoeling dat je afbeeldingen direct zichtbaar in de openingspost zet. Daarnaast dient er een [TAG] in je titel te staan. in de regels en richtlijnen van UK kun je zien hoe je topic eruit zou moeten zien.

Omdat het topic op deze manier niet aan de regels van UK voldoet plaats ik hier een slotje.