Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Top ding, gaat al 6 jaar mee en werkt nog alsof 'ie nieuw is. Heb hem destijds voor een euro of 80 gekocht. Hij gaat ook elke week mee naar school en word intensief gebruikt, zowel op Windows als Mac. Enige minpunt vind ik dat 'ie wat achterloopt met beweningen op Windows ondanks dat ik hem goed geïnstalleerd en gesynchroniseerd heb. Leverage schreef:Ik heb werk nu een jaar of 6 met mijn Bamboo van WacomTop ding, gaat al 6 jaar mee en werkt nog alsof 'ie nieuw is. Heb hem destijds voor een euro of 80 gekocht. Hij gaat ook elke week mee naar school en word intensief gebruikt, zowel op Windows als Mac. Enige minpunt vind ik dat 'ie wat achterloopt met beweningen op Windows ondanks dat ik hem goed geïnstalleerd en gesynchroniseerd heb.
Jackytje schreef:Ik heb ook de Wacom Bamboo Pen & Touch en ben er erg tevreden mee, ondanks dat ik er nog niet super veel mee gewerkt heb. Voor 40 euro op Bol kunnen scoren
Riraito schreef:Jackytje schreef:Ik heb ook de Wacom Bamboo Pen & Touch en ben er erg tevreden mee, ondanks dat ik er nog niet super veel mee gewerkt heb. Voor 40 euro op Bol kunnen scoren
Die heb ik ook, een oude versie. Ding gaat al jaren mee en hij is nog steeds geweldig. Trust is rotzooi, mijn vriendin heeft er een en wát een slechte kwaliteit.