[DIGI]Criccieth Lamont

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lindeeee

[DIGI]Criccieth Lamont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-14 18:55

Hallo allemaal,

Na veel opnieuw proberen, lagen verwijderen, nog een keer opnieuw, ben ik dan eindelijk klaar. Ik heb tijdens het maken van deze digi een eigen stijl gevonden die ik fijn vind om mee te werken. Gelukkig!

Een tijdje geleden kwam ik op de profielpagina van Nyckle terecht. En tja, zijn paarden <3 Ik kreeg spontaan zin om ze na te tekenen. Dus zo gezegd zo gedaan, Nyckle een pb gestuurd of ik Criccieth Lamont na mocht tekenen, toestemming gekregen en aan de slag maar! En na een heleboel uurtjes, is het eindresultaat er!

Ik ben niet tevreden over het oog, dat is echt een lastig punt, en de manen zijn ook niet helemaal op en top. Dus tips hiervoor mogen! Enne, de manen waren trouwens echt improviseren. Op de voorbeeldfoto heeft het paard knotjes maar door een niet meewerkende tekentablet is dit niet gelukt...

Voor de rest is het ongeveer mijn 5e digi en mijn 1e afgemaakte digi. Al het andere waren prutswerkjes
Spoiler:
En hier ben ik toch stiekem een heel klein beetje trots op. :o

Dus hier is ie dan!
Afbeelding

Tips zijn zeer welkom, maar houd het netjes en houd ook rekening met mijn leeftijd, en dat ik het nog niet lang doe.

Groetjes!

Enne, als iemand nog een leuk model heeft! Meld het maar!

_roodvos_

Re: [DIGI]Criccieth Lamont

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 19:12

Wauw, heel erg mooi!

En ik vind de manen ook zéker mooi gelukt, ik vind ze zelf nog wel het allerallerallermoeilijkste van het hele paard en het is je aardig gelukt. :)

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 19:39

Heel heel heel gaaf! :oo _/-\o_
Het lijkt alleen wel alsof het oog net iets te veel roze aan de rechterkant heeft en het lichaam is iets te streperig zonder diepte zoals op het gezicht. Maar voor de rest <3

sanne_sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 20:02

jee, mooi linde!
Alleen de donkere 'streep' bij de nek (aan de rechterkant) vind ik wat minder... lijkt een beetje.. ehm hoe zeg je dat... afgeknipt.
Snap je wat ik bedoel? Misschien de overloop in kleuren daar iets meer maken...

Maar verder knap! Zeker voor je 5e denk ik (al weet ik er niet zoveel vanaf, behalve rolins werkjes die ik ongeveer elke week te zien krijg (ok, bijna))

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 21:16

:oo :oo
Ik wist niet dat je (zo goed) tekende!! :oo <3 :D

De manen zijn júíst heel erg mooi gelukt vind ik hoor! Lekker laten zo, die stijl!
Wat het oog betreft: misschien iets minder roze en iets meer wit gebruiken? En zeg maar aan de 'onderkant' van het oog, het daar iets minder 'puntig' maken, snap je wat ik bedoel?
En die streep - schaduw - achtig - iets aan de voorkant, bij de borst ed zeg maar, daar misschien wat meer kleuren gebruiken voor de diepte, of miss een beetje smudgen ofzo. Dan lijkt het iets minder 'straight' zeg maar, snap je wat ik bedoel?

Verder echt super gaaff!!!!! <3 :D *Kijkt naar eigen prutswerkjes.. Schaamt zich :') *

HoresesLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 06:26

Wauw! Jij kan tekenen zeg! <3

Lindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-14 06:28

Dankjulliewel allemaal!

Die rare streep is ook een schaduw die ik niet helemaal snap. Ik zal vanmiddag de voorbeeldfoto fplaatsen zodat jullie kunnen zien wat ik heb nagetekend zeg maar.

Ik zal het oog aanpassen met jullie tips, voor zover mogelijk dan :') en ik zie nu ook dat het lichaam erg streperig is, ook dat zal ik aanpassen!