[FOTO] Verrassende natuur foto's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Manou_xxx

[FOTO] Verrassende natuur foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-14 15:52

Hallo allemaal,
Hier weer eens een topic van mij.
Toen ik begon met fotograferen had ik via webklik een simpele site aangemaakt met wat van mijn eerste foto´s in mijn portfolio, de nodige info, en dat was het.
Nu ik wat vaker shoots doe, en het ook allemaal wat serieuzer wordt besloot ik een nieuwe site te maken. Eentje met mijn eigen stijl, recente foto´s en wat professioneler allemaal. Al snel had ik mijn nieuwe portfolio gevuld met paarden, mensen en dieren, maar toen kwam het kopje ´Natuur´. Tja, natuur.. Ik fotografeer eigenlijk nooit echt natuur.. Ik keek eens rond, en kwam terecht bij oudere foto´s en foto´s van mijn vakantie in Amerika dit jaar. Hier zat wel wat tussen wat ik kon gebruiken :) Ik bewerkte alles opnieuw en WAUW! Ik werd echt verrast met het resultaat! De foto´s werden veeel mooier dan ik had verwacht! Ik ben stiekem wel erg blij met de foto´s en wilde ze graag met jullie delen, dus hierbij.

1. Gemaakt in een natuurgebied in Amerika
Afbeelding

2. Gemaakt in een natuurgebied in Amerika
Afbeelding

3. Gemaakt op een strandje in Amerika
Afbeelding

4. Gemaakt op een strandje in Amerika
Afbeelding

5. Miami beach
Afbeelding

6. Aan de rand van het zwembad van ons hotel
Afbeelding

7. En deze gewoon in Spaarnwoude, waar ik altijd met mijn paard rij. Vond het toch wel iets sprookjes achtigs hebben..
Afbeelding

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Sorry van de kwaliteit, maar i heb ze geupload via Facebook..
Mijn (Nieuwe :D ) site: http://manouschreursfotog.wix.com/mschreursfotografie
Mijn Facebook pagina: https://www.facebook.com/pages/Manou-Schreurs-Fotografie

Groetjes van Manou :)
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 11-09-14 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd.

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 21:24

Jammer dat nog niemand gereageerd heeft, daarom even een korte reactie van mij.
Mooie foto's! Ik snap dat je er blij mee bent! Mooi bewerkt ook :j
Je hoeft trouwens niet per se een kopje 'natuur' met foto's op je site te zetten, maar het kan natuurlijk wel, als je dat wil!
(je topictitel zorgt voor hoge verwachtingen, misschien dat er daardoor nog geen reacties zijn)

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 21:32

Echt prachtig! <3
Niks op aan te merken.

Odinny

Re: [FOTO] Verrassende natuur foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 10:58

Super mooie foto's!
De kleuren en sfeer zitten echt goed! ;)

Manou_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-14 11:16

_Pansy_ schreef:
Jammer dat nog niemand gereageerd heeft, daarom even een korte reactie van mij.
Mooie foto's! Ik snap dat je er blij mee bent! Mooi bewerkt ook :j
Je hoeft trouwens niet per se een kopje 'natuur' met foto's op je site te zetten, maar het kan natuurlijk wel, als je dat wil!
(je topictitel zorgt voor hoge verwachtingen, misschien dat er daardoor nog geen reacties zijn)

Ik heb inderdaad even getwijfeld, maar anders vond ik mijn portfolio verder zo leeg.. Ik fotografeer nu denk ik net een half jaartje, dus nog niet zo heeeeel veel foto's..

Manou_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-14 11:16

Bedankt voor de leuke reacties! Leuk dat er tóch nog op gereageerd is :)

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 10:39

Soms valt er niets te zeggen over een foto. Gewoon mooi. Zo ook met jouw foto's. Graag lees ik waar ik naar kijk, bijvoorbeeld bij de 1e foto , ken ik de bloem niet. De laatste foto vind ik wat te druk. Maar ik was verbaasd je leeftijd te lezen.. Zo'n goed inzicht op 14 jarige( ? ) leeftijd, dat beloofd wat als je doorgaat met fotograferen! *\o/*
P.s Bij je facebook foto's zit er 1 tussen van een meisje op een paard en de lantaarn steekt uit haar cap. Dat vind ik niet zo mooi en zou ik wegshoppen. Maar je foto's vind ik verder geweldig.

romy_paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 17:15

Wat een leuke foto's! Ben jaloers op je vakantie in amerika :D :D

Manou_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-14 23:49

Ersina schreef:
Soms valt er niets te zeggen over een foto. Gewoon mooi. Zo ook met jouw foto's. Graag lees ik waar ik naar kijk, bijvoorbeeld bij de 1e foto , ken ik de bloem niet. De laatste foto vind ik wat te druk. Maar ik was verbaasd je leeftijd te lezen.. Zo'n goed inzicht op 14 jarige( ? ) leeftijd, dat beloofd wat als je doorgaat met fotograferen! *\o/*
P.s Bij je facebook foto's zit er 1 tussen van een meisje op een paard en de lantaarn steekt uit haar cap. Dat vind ik niet zo mooi en zou ik wegshoppen. Maar je foto's vind ik verder geweldig.

Bedankt voor je leuke, uitgebreide reactie!
Ik ben inderdaad 14 jaar :P Toen ik op Facebook naar de foto zocht die jij bedoelde viel het mij ook op. Normaal werk ik dat soort dingen weg, maar met 'sportfotografie' doe ik dat meestal niet, hoewel het bij deze foto wel had gekunt. Heb hem alleen al gepubliceerd en opgestuurd haha.
Heel erg bedankt voor de tips & de complimenten :)