Ik heb een tijdje heel veel digitaal getekend, maar inmiddels heb ik het al een paar maanden niet gedaan. Maar hier dus een nieuwe poging na een gezonde pauze: Een vliegende shetlander.
Meestal begin ik heel precies en gedetailleerd, en het laatste eindje raffel ik af.. Dus nu eens proberen of ik met een topic erbij tot het laatste moment zo netjes kan blijven als ik het begin.

Schets een:

Volgende er overheen:

Toch maar de benen aangepast, tijd om op te stijgen!

laatste schets, het geduld om er nu nog een nette line van te maken heb ik niet, en dit werkt ook prima.

http://oi59.tinypic.com/b67qfl.jpg
Beginnetje van het inkleuren:

En weer een stuk(je) verder, overal wat basis opgegooid en verder gegaan met de neus:

Al met al nog best een uitdaging, aangezien ik niet zo vaak witte paarden teken.. En dan is het ook nog de bedoeling dat hij enigszins pluizig wordt, ik ben benieuwd hoe ver ik ga komen.. En anders heb ik graag nog even een trap onder mijn kont zodat ik toch nog verder ga.

Ideeën voor een achtergrond zijn natuurlijk ook zeer welkom, Die maak ik eigenlijk nooit maar ik wil het graag een keer proberen..
Ik heb geen specifiek voorbeeld gebruikt, maar als ik het even niet meer weet pak ik google erbij om me een handje te helpen met een hoop foto's.

Ennem, als er iets niet klopt, graag roepen!