[FOTO] Foto's nu eens wel met toestemming gepubliceerd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MichieldeM

[FOTO] Foto's nu eens wel met toestemming gepubliceerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-14 14:00

Ik heb de laatste tijd een aantal keer gehad dat er foto's van mij zonder toestemming gebruikt zijn, dus het was een hele verademing toen ik een vriendelijk mailtje uit Vietnam kreeg van een voertuig & Lifestyle magazine of ze foto's mochten gebruiken. Natuurlijk, super grappig! Uiteindelijk zijn er 2 artikelen verschenen. 1 over mij en 1 van mijn motoren en 1 met alleen foto's die ik gemaakt heb (van een vriendin op een aantal van mijn motoren).

Ik vind het zelf behoorlijk grappig, mensen die mij kennen vinden vooral het lifestyle gedeelte erg grappig (hilarisch zelfs, ik ben niet bepaald een trendsetter/modefiguur) :')

Alle foto's zijn door mij gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tikkie NSFW/18+ dus achter een linkje:

http://i1185.photobucket.com/albums/z341/Miob80/fashion-shedbuilt_2_zps3a2c8b86.jpg

Mensen die het Vietnamees voor mij kunnen vertalen zijn meer dan welkom :D
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 01-09-14 08:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd.

Verosjaak

Re: Foto's nu eens wel met toestemming gepubliceerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 07:50

haha super vet, ik ken je niet, maar sowieso is het een nihiele kans dat vietnam contact met je opneemt, dus zeker memorabel. Sturen ze je ook een exemplaar toe?

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 07:56

Wat cool :D .Ik wilde ook al vragen of je eigenlijk zelf wist wat er stond :D
Ik kom in de intro niet verder dan 1930 (en ik vermoed dat het sinds of in ofzo ervoor is), Ariel Motor company,sportcar en ariel red hunter nh350. Dat helpt zeker niet veel :P

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-14 11:44

Ik vond het ook mega vet. Als ze het niet gevaagd hadden, hadden ze lagere resolutie foto's met logo gehad. Nu hebben ze gewoon hoge resolutie foto's zonder logo gehad.

1930 is ongeveer het ontwerpjaart van het motorblok van de zwarte motor, dat is een Ariel NH 350 Red Hunter (type). Vandaar dat dat wel te lezen valt :)