Ik fotografeer als hobby wel eens mijn collectie modelpaarden, en het leek me wel leuk om wat foto's hier te plaatsen
Ik weet dat er ook een schleich topic is, maar daar zijn alleen mensen die ook schleich (modeldieren) verzamelen, en ik wil juist dat meer mensen mijn foto's ervan zien
Jullie zullen je wel afvragen waarom ik überhaupt dit soort foto's maak, dus dat zal ik even uitleggen
3 a 4 jaar geleden kwam ik terecht op een netwerk met allemaal mensen die ook schleich spaarden. Ik had al erg lang schleich. Die mensen maakten er foto's van, maakten er tuig voor, verfden ze. Dus zo ben ik ook begonnen, ik maakte er wat foto's van. Later ging ik er ook tuig voor maken en ben ik begonnen met het verven. Nu is het gewoon een uit de hand gelopen hobby
Tuig maken doe ik weinig meer, maar verven(repainten) en foto's maken vind ik nog wel leuk om te doen
Ik heb op instagram een account, dit account heet Schleichloverx, vandaar dat dat op sommige foto's staat, want daar jatten ze vaak mijn foto's
Maar goed, hier zijn de foto's:
1. Om te beginnen, een ezeltje van schleich, deze foto vind ik zelf erg leuk gelukt

2. Nog een keer het ezeltje.

3. Een (zelfgeverfd) paard bij het water

4. Een groepje paarden

5. Dit is geen paard van het merk schleich, dit is een paard van het merk Safari, maar ik vind hem echt zo leuk

6. Ik baal zo van de ruiters, maar realistischere kan ik niet vinden
Alleen die van schleich zelf, maar die kun je niet bewegen en dus in verschillende houdingen zetten.
7. Een al wat oudere foto, 2 shetlanders

8. Deze foto vind ik gewoon gaaf

Natuurlijk heb ik nog vééél meer foto's, maar dit vind ik er wel even genoeg
Wat vinden jullie ervan? Reacties zou ik erg leuk vinden
Tips over de foto's zijn ook zeker welkom!
) en 4 echt heel mooi! 
Dankjewel!