Na veel meegelezen te hebben is het dan eindelijk eens de tijd om zelf een werkje neer te zetten. Ik ben namelijk een beetje (.. ok, heel erg
) trots. Dit is namelijk de eerste keer dat ik een beetje buiten de comfortzone ben gegaan en ook kleuren zoals paars, groen, rood en blauw heb gebruikt, en ik moet zeggen dat ik nu veel beter ben in gaan zien dat zulke kleuren het resultaat veel levendiger maken. 
Het is een verjaardagscadeau voor mijn broer zijn vriendin, Lena, en daarom heb ik hem ook op canvas laten afdrukken. Reuze spannend, wat dit is de allereerste keer dat ik mijn eigen werk op canvas zie.
En wow, wat was dat de moeite waard. Ik had gewoon bijna tranen in mijn ogen door haar reactie.
Ik heb gebruik gemaakt van een raster voor de schets, want uit de losse hand durf ik die nog niet op te zetten.
In totaal 16 uur aan gezeten, getekend in Photoshop CS4 met een pentablet van de Lidl (die het overigens prima doet!
)Nu heb ik eerst nog een paar vragen:
(1: Zou ik dit ook kunnen doen voor geld, en zo ja, voor hoeveel?
(2: Hebben jullie nog tips voor de manen, wat dat is wel echt een zwaktepunt.

(3: Als je in photoshop de resolutie hebt, staat mijne standaard op 72 pixels/inch. Echter zegt mijn oom dat dit automatisch gegenereerd zou moeten worden en dat het getal dus hoger hoort te liggen. Zijn hier richtlijnen voor, of minimum getallen?
Genoeg gezeur, hierbij de tekening! Door het verkleinen is hij wel een beetje waziger dan het origineel.

Het oog op 100% (en een beetje verkleind), ik heb een wat groffere stijl aangehouden omdat ik dat eigenlijk een wat "schilderij" effect vond geven wat wel passend was bij het afdrukken op canvas.

En als laatste nog een foto van het resultaat op canvas met mezelf om de grootte een beetje aan te geven.

prachtig