Ik heb laatst een kleurboek voor volwassenen voor mn vriend gekocht. Ik zag al leuke resultaten. En nu ben ik eigenlijk wel benieuwd of er meer mensen op bokt zitten die kleuren.
Ik heb ook het kleurboek voor volwassenen. Erg leuk! Maar toch stiekem ook wel een beetje teleurstellend. Door de manier waarop het gebonden is is de zijde richting de rug van het boek niet te bereiken, heb dus altijd half gekleurde tekeningen. Bovendien is de papierdikte zo dun dat alleen kleurpotloden te gebruiken zijn. Klinkt misschien als zeuren, maar voor mij bederft het wel een stukje pret waardoor ik ipv rustig toch iet wat kriegelig wordt.
ijslandfan
Geplaatst: 18-09-14 10:22
Ja,ik heb er laatst ook een gekocht. Hebben de kinderen hun kleurboeken ook weer terug Ik was Thomas, Bumba en Sesamstraat een beetje beu. Gelijk maar een mooie doos met 45 potloden voor MIJ gekocht haha. Heerlijk om tot rust te komen. En makkelijk om uit te voeren. Geen ellelange voorbereiding nodig!,
Het is ook leuk voor bejaarden die zich vervelen.Vooral een client van de thuiszorg waar ik werkte.Ze was dementerend en vond het boek geweldig.Tekeningen waren niet te moeilijk.Haar kinderen hadden er wel moeite mee om hun moeder met een kleurboek te zien.
Ik heb het idee dat mn vriend de hobby nu een beetje links heeft laten liggen uiteindelijk. Maar het fijne aan zo´n boek is wel dat je het later op elk moment weer erbij kan pakken.
Ja ik vind het heerlijk ontspannend! In tegenstelling tot bij eigen tekeningen staat er hier ook geen druk op, gewoon lekker kleuren en een liedje zingen.