Hoewel er nog veel topics liggen te wachten om af gemaakt te worden.. je begrijpt me wel
Sorry mensjes maar nu ben ik weer aan een heel leuk project begonnen voor mezelf
Weekske geleden ben ik gaan fotograferen op FHE Beervelde (zowaar naast mijn deur, 10 min fietsen). En daar is een leuke detail foto uitgekomen van een paard tijdens het inrijden! Ik dacht meteen, als ik eens zin heb voor de afwisseling ga ik die echt gaan tekenen! Leuke uitdaging

Onlangs heb ik me eens ander materiaal aangeschaft. Ik teken namelijk nooit meer met grafiet, altijd zwarte potloden van cretacolor. Ik vind dat zo fijn werken en je hebt die glans niet (die ik echt irritant vind). Maar dus dat ander materiaal, zo'n vulpotlood, lekker chique ding en 3 verschillende vullingen. Begin ik daar nu toch wel mee te tekenen (voel me verplicht met zo'n duur materiaal). Maar dat werkt dus echt niet voor mij

Mijn stijl is daardoor ook opeens weer heel anders, dus heb ik besloten bij deze tekening toch maar verder te doen met mijn trouwe zwarte cretacolor potloodjes
oh en niet te vergeten mijn oost indische inkt 
-grafiet is voor een ander keertje
-Maar met potloden kan ik lang niet zo fijn werken als met een vulpotlood, achja, het begint wel te beteren!
Dit is de foto:

En jah, heb het paard een wintervachtje gegeven

De schets, het mag dan wel met raster zijn, maar wat een priegelwerk, never again

Je ziet dat grafiet echt niet werkt voor mij

Ja.. dan ga je toch weer verder met je vertrouwde materiaal

Het oog is heel groot. Iknow, maar daar valt niets meer aan te veranderen..

Niet te veel de foto met de tekening vergelijken. Ik teken soms een uur verder zonder te kijken naar de foto, slechte eigenschap van mij, of juist een positieve.. ik weet het niet, maar zo doe ik toch weer m'n eigen ding met de foto

Tot zover iets nieuws uitgeprobeerd te hebben

Tips zijn welkom
)