Ik zag dit een keer op internet en het leek me leuk om dit ook te proberen. Eigenlijk zat ik erover na te denken om dit te gaan maken en verkopen op bestelling, maarja dan moet je toch eerst weten of het lukt of niet, dus er zat maar één ding op: het proberen!
Nou, wat een werk is dat zeg! Ik wist dat hier tijd in zou gaan zitten en ben expres niet al teveel voor perfectie gegaan (ik ben namelijk erg perfectionistisch en moet hier soms een beetje in dimmen). Bovendien moest ik rekening houden met het beperkte materiaal dat ik tot mijn beschikking had, maar uiteindelijk is alles mooi uitgekomen, ik had zelfs nog van alles een beetje over! Ik heb geen tutorial of iets dergelijks gevolgd, gewoon m'n gevoel gevolgd en bezig gegaan. Uiteindelijk heb ik er rond de 7,5 uur ingestoken qua tijd (afgezien van 1 uur winkelen op zoek naar goeie kraaltjes), samen met een boel ijzerdraad, koperdraad en kraaltjes. Ohja, en een steen
Ik ben erg blij met het resultaat, de kraaltjes waren precies datgene wat ik had gehoopt te vinden en in de zon glanst en schittert alles prachtig. Helaas is het me niet gelukt om deze schittering op de foto te krijgen.
En tja, hoe zal ik het anders noemen, "kraaltjesboom" komt hiervoor toch wel het dichtst in de buurt

En dan nu, de foto's!
Excuses voor de slechte kwaliteit, ik had het zelf graag anders gezien maar de camera op mijn telefoon is de enige die ik heb, bovendien is de kwaliteit verder nog flink achteruitgegaan door het verkleinen
1.

2.

3.

4.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Commentaar mag natuurlijk altijd, laten we het dan wel gezellig houden