Paardenhaar verwerkt in een fotolijst.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lauraaxx

Paardenhaar verwerkt in een fotolijst.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 18:58

Hallo Allemaal!

Ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar eigenlijk weet ik niet meer zo goed hoe ik verder moet zoeken..

Mijn idee is een fotolijst met 3 foto's van de paarden en daaronder (of erboven) een strookje gevlochten paardenhaar, uiteraard van mijn 3 verzorgpaarden.

Dit lijkt mij een mooi symbool, maar ik kan vrijwel niemand vinden die dit op aanvraag (professioneel) doet.

Dus mijn vraag is of iemand een site of persoon weet die dit professioneel doet.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Edit: Mocht het onmogelijk zijn dan ga ik natuurlijk zelf aan de gang en kijken of het lukt om het zelf te knutselen!

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 13:59

Ik heb geen idee waar je dit kan laten doen, sorry :)
Maar als je het zelf wil doen is dit misschien een idee:
Afbeelding
Hele kleine haakjes (zoals deze http://www.forinn.nl/content/files/imag ... 0138_1.jpg) in de hoeken van je lijst maken, een lange pluk haar vlechten, die door alle haakjes halen en vast maken in een mooie kraal of iets dergelijks. en daarna kun je bijvoorbeeld strikjes van lint op de haakjes plakken waardoor je ze niet meer ziet. Moet je wel een wat diepere lijst voor hebben zodat er nog glas voor langs kan. :D

Lauraaxx

Re: Paardenhaar verwerkt in een fotolijst.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-14 14:52

Wat een gaaf idee, onwijs bedankt! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:56

Ik ken wel iemand maar dan hangt het af van het formaat. Hoe groot moet het lijstje zijn? (of is jouw lijstje)

Geodeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:58

Heb zelf ook ooit ong zoiets gemaakt en lang gezocht naar een geschikte lijst. Bij de Hema hebben ze lijsten met "diepte". Hier zit ook een passe-partout in. Kun je kiezen tussen zwart/wit.

Ik heb toen 1 plukje haar boven met een strikje bij elkaar geknoopt en met dit strikje vastgeplakt op de passe-partout. Dit viel dan mooi naar beneden en nog een stukje op de "bodem" van de lijst. Hierdoor vond ik dat je de natuurlijke structuur van het haar mooi kon blijven zien. Wat natuurlijk erg per paard kan verschillen.

Lauraaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-14 22:38

Daffy02 ik stuur je even een pb!

Bedankt voor je reactie Geodeo, mocht ik toch zelf aan de slag gaan heb ik hier veel aan!