Wordpress thema design

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wordpress thema design

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 12:43

Hallo allemaal! Ik weet niet zeker of het hier goed staat, mocht dat niet zo zijn mag het graag verplaatst worden!

Ik heb sinds een aardige tijd een blog, en ook al kan ik met wordpress op mijn eigen domein heel veel doen, ik mis toch nog een thema wat echt van mij is. Ik wil iets wat strak is, minimalistisch maar waar ik bijvoorbeeld wel nog mijn eigen widgets etc aan toe kan voegen. Zodoende ben ik op zoek naar iemand die hier ervaring mee heeft en die dit voor mij zou willen doen.

Ik ga gelijk even eerlijk zijn, ik kan hier geen gigantische geldsom voor in ruil stellen. Ik ben ook maar een studente, en als ik het geld had om een duur design te laten maken, dan had ik dat wel gedaan. Ik ben meer op zoek naar iemand die nog niet zo lang bezig is met het designen van websites, die in ruil voor een minimale vergoeding (denk een paar biertjes op het terras bij een bespreking of iets dergelijks) en gratis reclame een thema voor mij wilt proberen te maken.

Ik weet dat het veel gevraagd is en dat het een long shot is, maar wie weet zijn er mensen die hier opleidingen voor doen en die graag willen oefenenen.

Dus, op een rijtje:

Wat ik nodig heb:
- Een Wordpress thema
- Simpel, minimalistisch en strak (denk zwart wit, zonder kleur accenten zelf)
- Indien mogelijk, een header/logo (ook erg minimalistisch)

Wat ik kan bieden:
- Een zeer minimale financiële vergoeding
- Een volledig artikel op een blog die dagelijks wordt gelezen door 200-500 unieke bezoekers, waarin ik vol lof spreek over het thema dat gemaakt is en eventueel e-mailadressen kan achterlaten voor opdrachten in de toekomst. Ik kan misschien geen grote financiële compensatie bieden, maar ik kan je wel een opstapje geven naar mensen die wel bereid zijn om er een financiële compensatie tegenover te stellen.

Mocht dit je aanspreken, wees dan niet bang om me een PM te sturen of te mailen naar info@polish-or-urban.com

Groetjes!

Marit

Re: Wordpress thema design

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 11:00

Je kunt echt duizenden thema's downloaden op internet. Er moet er toch een zijn die je aanspreekt? :D

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 11:03

Marit schreef:
Je kunt echt duizenden thema's downloaden op internet. Er moet er toch een zijn die je aanspreekt? :D

Inderdaad, ik heb ook even een paar weken moeten zoeken, maar nu ben ik tevreden.

Niet raar bedoeld hoor overigens. :)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 11:06

Je kunt overigens gewoon op 'wordpress theme' zoeken via Google. Er zijn heel veel sites die je aanbied. Die download je dan en voeg je toe in Wordpress.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 12:57

Ik snap dat je iets persoonlijks wil, maar er zijn zowel gratis thema's te vinden! Je kan ook maar zogenoemde "collecties" zoeken of op maker van een thema wat je aanspreekt. Grote kans dat ze nog meer thema's hebben :)

Als ke zelf een beetje handig bent met CCS en HTML kan je zelf ng wat dingen aanpassen (mits dat kan & mag ivm auteursrechten)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 15:15

Bij het downloaden van thema's mag je er sowieso niet zelf in knutselen, omdat de enige manier waarop de auteursrechten aan jou kunnen worden overgedragen is als je een contract tekent en er dus ook gewoon geld voor betaald.

Ik heb nu een thema gevonden wat redelijk aansluit bij mijn wensen, maar blijven toch wel een paar dingen die ik gewoon niet zo mooi vind _O- Maar ik blijf lekker verder zoeken!

Jasy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 15:24

Met het programma Artiseer kan je zelf een thema maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 15:29

Wow, wat een super goede tip! Weet je toevallig ook een variant die voor Macbook beschikbaar is? Kan nergens een download voor Mac vinden

NAIWHL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 17:22

En parabola? Is een thema die vrij goed aanpasbaar is en je zo simpel kan houden als je wilt.
Alle kleuren kan je daar in de settings veranderen.

Mijn site heb ik daarmee gemaakt.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 17:22

Emmaa_ schreef:
Bij het downloaden van thema's mag je er sowieso niet zelf in knutselen, omdat de enige manier waarop de auteursrechten aan jou kunnen worden overgedragen is als je een contract tekent en er dus ook gewoon geld voor betaald.

Ik heb nu een thema gevonden wat redelijk aansluit bij mijn wensen, maar blijven toch wel een paar dingen die ik gewoon niet zo mooi vind _O- Maar ik blijf lekker verder zoeken!

Er zijn thema's die vrij zijn van auteursrechten :) Staat er dan vaak bij aangegeven.

Jasy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 18:30

Emmaa_ schreef:
Wow, wat een super goede tip! Weet je toevallig ook een variant die voor Macbook beschikbaar is? Kan nergens een download voor Mac vinden

Nee sorry die weet ik niet. Heb ook bij hun op het forum gekeken, maar begrijp dat alleen de
oudere versies ook voor de mac beschikbaar waren.