Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Pff, wat is het hier druk! Zoveel mensen. Van schrik stop ik even met lopen. Straks komt er nog iemand tegen mij aan! Mijn ogen zoeken naar de oude mevrouw, ik zie haar ogen. Ik loop snel naar haar toe. Ze begint in een vreemde taal tegen iemand wat te zeggen. Ik versta er niks van.
Dan kijkt ze mij aan, en pakt mijn hand, samen lopen we door gangen ik krijg het een beetje benauwd. Zo klein en dan zoveel mensen. Brrr.
Na een tijdje gang in gang uit te lopen zie ik een bordje met een pijl. En wat letters, maar ik kan er niks van maken. Opeens schieten er alemaal gedachten door mijn hoofd. Ik kan niemand begrijpen. Ik ben niks hier. Ik kan niks. Zwijgend loop ik naast de oude vrouw. Ze doet een deur open en ik zie een groote hal. Met veel mensen achter hekken, denk ik, ze lijken anders dan de dieren hekken bij ons thuis maar ze zorgen wel voor dezelfde functie. Denk ik.
Ik zie 2 mensen staan met ballonnen en groote tassen, de oude mevrouw roept wat naar hun. Ik denk dat we daar naartoe moeten.. Ik wil niet, ik wil terug!
Vlak voordat ik bij het hek ben, val ik neer en wordt het zwart voor mijn ogen.