[FOTO] Gonna get you

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Toushie

[FOTO] Gonna get you

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-14 18:09

Gisteren even paar plaatjes geschoten met mijn border collie.
Hij komt wellicht op de foto wat agressief over , maar hij wou alleen knuffelen.
Hij doet dat alleen beetje kenbaar maken met 'kletsen en springen en wild doen'

Vond dat het wel mooie plaatjes opleverde dus ben ik aan de slag gegaan om hier wat leuks van te schieten wat ik denk wel gelukt is.
Dat er niet zozeer bij beide scherpte inzit stoort mij totaal niet , blijft vind ik zelf fijn om naar te kijken

( nikond D90 , 80-200 F2.8 )

Brand maar los.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

Goof

Re: [FOTO] Gonna get you

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 08:20

Ik vind ze niet zo.
OP de eerste foto vind ik het jammer dat de kop net niet binnen het kader valt. Ik vind de foto ook erg donker, het oog springt er nauwelijks uit. De foto spreekt niet echt.
De tweede vind ik erg rommelig, ik zie daar niet zo goed wat je nou op de foto wilde zetten.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 08:46

Goof schreef:
Ik vind ze niet zo.
OP de eerste foto vind ik het jammer dat de kop net niet binnen het kader valt. Ik vind de foto ook erg donker, het oog springt er nauwelijks uit. De foto spreekt niet echt.
De tweede vind ik erg rommelig, ik zie daar niet zo goed wat je nou op de foto wilde zetten.

Mag ik hier mee eens zijn? :D Foto 2 de hond is erg bewogen, hond staat er maar half op...

Nee. Kan er niet blij van worden.

Anoniem

Re: [FOTO] Gonna get you

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 13:30

Ik vind de tweede juist enorm gaaf! Je moet goed kijken, artistieke foto, interessante compositie en het duurt even voordat je 'm echt doorhebt en weet hoe alles zit. Geweldig! _/-\o_ +:)+