Foto's nabestellen, gelijk naar de ontvanger of juist niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Joey

Foto's nabestellen, gelijk naar de ontvanger of juist niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-14 10:43

Hoi! :wave:

Ik vroeg mij eigenlijk af of mensen de nabestelde foto's gelijk naar de ontvanger sturen, of eerst naar zichzelf thuis en daarna weer doorsturen? :) En als je ze eerst naar jezelf verstuurd, bereken je dat dan ook in de verzendkosten? :)

Groetjes!

SSDesign

Re: Foto's nabestellen, gelijk naar de ontvanger of juist niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 11:57

Ik laat ze meteen doorsturen naar de klant :) Vooral in verband met tijd, kosten en omdat de kans dan kleiner is dat de foto's beschadigen tijdens transport (2x geeft meer risico dan 1x verzenden).

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 15:04

Ik ga mee met bovenstaande. Daarnaast ga ik er van uit dat mocht er wat zijn ik dat hoor van de klant en ik wat kan regelen met de afdrukker.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 15:14

Air schreef:
Ik ga mee met bovenstaande. Daarnaast ga ik er van uit dat mocht er wat zijn ik dat hoor van de klant en ik wat kan regelen met de afdrukker.

Precies :) Al heb ik dit in heel wat jaren nog nooit meegemaakt. Enkel toen ik de foto's eerst naar mezelf liet sturen, toen heb ik 1x een vouw gehad in de foto's, maar dat is keurig rechtgezet door de fotocentrale.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 16:14

Ik laat de foto's wel eerst naar mij sturen, kan ik gelijk zien hoe alles is geworden. Stel dat er iets niet klopt of waar ik niet achter sta kan ik dit altijd nog corrigeren :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 09:14

Ik laat de foto's altijd bij mij afleveren. Ik wil er zeker van zijn dat de foto's van absolute topkwaliteit zijn voor ik ze doorstuur naar mijn klant. Ik vind het ook niet professioneel staan als mijn leverancier bij mijn klanten moet gaan leveren.
De foto's worden door mij gecontroleerd en dan gaan ze in een map met USB stick en een begeleidend schrijven naar mijn klant.