We zijn over de helft van dit jaar en het leek me weer eens leuk om een topic te openen met de
foto's die ik tot nu toe heb geschoten. Ik ben heel benieuwd naar jullie mening. Sta open voor tips.
Onderstaande twee foto's zijn geschoten tijdens een fotomeeting in Teteringen

Een detailfoto van het oog van mijn eigen verzorgpaard

Als cadeau voor haar verjaardag een vriendin van stal met haar verzorgpaard op de foto gezet

(probeersel)

En als laatste vier foto's uit de mooiste en de meest ontroerende fotoshoot die ik tot nu toe heb mogen doen.. De afscheidsshoot van Inco. We hebben 3 dagen geschoten op verschillende locaties.
Zonsondergang naast de bak

En nog een

En als er dan een stapel opgestapelde boomstronken ligt kunnen we het natuurlijk niet laten om ook daar nog even een foto te maken

http://www.facebook.com/JNSWFotografie
Copyright- JNSW Fotografie - Sjana Wolthuis.
Foto's mogen niet gekopieerd en/of ergens anders geplaatst of gebruikt worden.
foto's die ik tot nu toe heb geschoten. Ik ben heel benieuwd naar jullie mening. Sta open voor tips.
Onderstaande twee foto's zijn geschoten tijdens een fotomeeting in Teteringen

Een detailfoto van het oog van mijn eigen verzorgpaard

Als cadeau voor haar verjaardag een vriendin van stal met haar verzorgpaard op de foto gezet

(probeersel)

En als laatste vier foto's uit de mooiste en de meest ontroerende fotoshoot die ik tot nu toe heb mogen doen.. De afscheidsshoot van Inco. We hebben 3 dagen geschoten op verschillende locaties.
Zonsondergang naast de bak

En nog een

En als er dan een stapel opgestapelde boomstronken ligt kunnen we het natuurlijk niet laten om ook daar nog even een foto te maken

http://www.facebook.com/JNSWFotografie
Copyright- JNSW Fotografie - Sjana Wolthuis.
Foto's mogen niet gekopieerd en/of ergens anders geplaatst of gebruikt worden.
Haha het is inderdaad erg zonde dat die er niet zo actief op staat.. er stonden 2 mensen te springen en te doen maar hij had er even geen zin in. Toch vond ik de foto verder wel wat hebben en het zonde om hem om die reden een enkeltje prullenbak te geven