Iemand Tips?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_xx

Iemand Tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-14 19:58

Hoii,
Ik maak tegenwoordig met bijna alles wat ik meemaak gedichten.
Soms zijn dat leuke gedichten, maar soms zitten er ook gedichten tussen waarvan ik denk dat mensen het liever niet willen lezen.
Aangezien ik niet niet hele leuke inspiratie heb op dit moment komen er alleen maar gedichten waar ik mijn gevoelens in uit.
Maar ik heb zo'n gevoel dat mensen dat niet heel fijn vinden.
Maar ik kan het niet laten, Anders blijf ik er mee zitten.
Iemand n tip hoe ik mijn gedichten vrolijker of interessanter kan maken?
Groetjes Nicole!

SandravdB

Re: Iemand Tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 20:02

Mijn mening is dat gedichten over gevoelens juist vaak de beste zijn, maar misschien komt dat omdat ik een stuiterbal ben kwa gevoelens

nicole_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-14 21:08

SandravdB schreef:
Mijn mening is dat gedichten over gevoelens juist vaak de beste zijn, maar misschien komt dat omdat ik een stuiterbal ben kwa gevoelens

Haha ik ook,
Ik heb zoveel gevoelens dat ik er n boek over kan schrijven.
Alleen niet iedereen vind het leuk dat ik dat op internet zet.
(Moet je voor je houden zeggen ze dan)

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 19:47

Gedichten schrijven moet je juist niet voor mensen doen, maar lekker om alles van je af te schrijven.

Ik zelf schrijf ook, vaak verdrietige/negatieve gedichten maar dat helpt me juist om dat van me af te zetten :-) zo heb ik dat ook aan mijn stageklas geleerd :-)

nicole_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 20:17

EllisL schreef:
Gedichten schrijven moet je juist niet voor mensen doen, maar lekker om alles van je af te schrijven.

Ik zelf schrijf ook, vaak verdrietige/negatieve gedichten maar dat helpt me juist om dat van me af te zetten :-) zo heb ik dat ook aan mijn stageklas geleerd :-)

Ik heb net weer een gedicht geschreven over zwijgen.
Ik moest er bijna van huilen xD

Bimmerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 23:47

Ik vind het prachtig om te lezen hoe mensen hun gevoel uiten met woorden, dat je de emotie van een ander kan voelen, ja het is misschien niet altijd vrolijk maar het leven is niet altijd vrolijk. Ik zou zeggen gewoon gedichten blijven schrijven en delen als jij daar behoefte aan hebt :) niemand is verplicht om iets te lezen dus als er mensen zijn die er problemen mee hebben dat jij je gedichten online zet moeten ze er zelf maar gewoon niet naar kijken. Trek je er niks van aan :)

Mocht je nou echt zoiets hebben van ik wil mijn wat droevigere/boze gedichten vrolijker maken zou je kunnen proberen een dubbele boodschap in je gedicht te stoppen. Schrijf het zo, dat het zowel dat negatieve gevoel dat je hebt kan betekenen, als dat het als iets positiefs te lezen is. Maak het lekker cryptisch :p