Gratis videoshoots!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

miss_eefje

Gratis videoshoots!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 17:32

Hoi medebokkers!

Ik ben een nieuw bedrijfje aan het opzetten waarbij ik geen foto-, maar videoshoots wil gaan aanbieden. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een filmpje van jou en je paard, of van een vriendengroep, je sport, familie, noem het maar op. De filmpjes worden vervolgens geproduceerd als een soort korte muziekvideo zoals je ziet op MTV: vlot, pakkend en met precies de uitstraling die jij zoekt!

Hoe gaat zoiets in z'n werk: eerst bespreken we uitgebreid wat jouw wensen zijn en wat je wilt uitstralen. Een filmpje wordt meestal in 1 tot 3 uur gedraaid, afhankelijk van je wensen, dit is inclusief voorbesprekingen alles. In de week daarop ga ik aan het monteren en daarna heb je een leuk, rechtenvrij filmpje om te delen met familie, vrienden, etc!

Om mijn bedrijf goed op start te helpen deel ik 3 GRATIS videoshoots uit! Dit omdat Ik zelf dan ook materiaal heb om aan mensen te laten zien. Verwacht professionele kwaliteit, ik heb hier een opleiding voor afgemaakt :)

Wat moet je doen: laat me weten waar jij een filmpje van wilt (mag ook niet-paard gerelateerd, graag zelfs!) en ik neem in augustus contact op met de drie met de leukste ideeën :) 100% gratis dus! Wie wil mij helpen?

Ps. Voor voorbeeldfilmpjes van eerder werk aub even PB (dit zijn geen videoshoots maar ik kan wel de kwaliteit laten zien)

randey

Re: Gratis videoshoots!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 17:37

Ik organiseer jamsessie voor onervaren artiesten. Live band leuke lokatie. Iets voor je?zit meer achter kwa organisatie en doel. Vind je dat iets?

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 17:40

Advertenties horen in bokt Markt te staan. ;) Getemd

Muurp

Re: Gratis videoshoots!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 17:45

Dit hoort inderdaad op de Markt, het plaatsen van oproepen en/of advertenties zijn niet toegestaan op het forum. Dit topic zal dan ook worden verwijderd.