[FOTO] shoot van paard van vriendin

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

[FOTO] shoot van paard van vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-14 16:07

Beste bokkers,

gisteren bij een vriendin geweest en haar ex-politiepaard op de foto gezet. Wat een waanzinnig gaaf dier. De rust die hij uitstraalde.. Wauw!
Ik wil jullie graag het resultaat laten zien, en tips zijn altijd welkom! Ik ben me er van bewust dat er hier en daar nogal veel ruis aanwezig is. Het was bewolkt en geen zon dus de ISO hoger gezet.. En helaas hoort daar wat ruis bij. ;(

Wat ik zelf lastig vind is wat anders verzinnen dan de standaard portretjes.. Hem even losgooien of longeren was lastig aangezien we maar een klein stukje hadden om te staan.. Maar wellicht heeft iemand tips om foto's toch wat spannender te kunnen maken?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ze hadden een super schuur voor blackfoto's! :D
Afbeelding

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 15:06

De eerste foto stoort de achtergrond een beetje.
Lijkt wel of er veel ruis op zit.

De black foto zou ik nog een beetje proberen te bewerken (zie nu strepen op het zwarte)

Foto 2 is goed gelukt! :j

Captain

Re: [FOTO] shoot van paard van vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 16:16

Dank je wel. Dat staat ook in de tekst dat het bewolkt was en daarom wat ruis er op zit door de hogere ISO.
Ik zie zelf geen strepen, dat zal door de instellingen van het beeldscherm komen denk ik.. Op beide computers van mij zie ik dit niet maar zal er nog eens naar kijken.

Kimmm_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 19:50

Ik vind je foto's erg scheef allemaal. En ik mis een beetje foto's van het hele paard. (misschien staan die hier niet op)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 20:23

Dat is bewust gedaan om het wat speelser te laten lijken, ik zoek wat dingen om toe te kunnen passen om het niet van die standaard foto's te laten lijken.
En ik heb meer foto's hoor, rechte foto's en ook foto's van het hele paard maar die heb ik hier niet bij gezet. :)