Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
magda_90 schreef:Ik heb zelf een tekstlogo gemaakt in Photoshop die ik door middel van een kwast op de foto zet. Ik vind persoonlijk (voor mijn foto's) een simpele transparante naamsvermelding mooier.
kimmm94 schreef:magda_90 schreef:Ik heb zelf een tekstlogo gemaakt in Photoshop die ik door middel van een kwast op de foto zet. Ik vind persoonlijk (voor mijn foto's) een simpele transparante naamsvermelding mooier.
Oke, dat kan ik wel gaan proberen! Kun je die dan ook opslaan en in het vervolg via lightroom op de foto's zetten? Ik gebruik lightroom namelijk meer!
Ik vind een simpele transparante naamsvermelding ook het mooist! Je ziet soms ook dat het helemaal doorzichtig is en dat het een soort van in de foto 'gedrukt' is, dat vind ik ook erg mooi maar heb geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg..

Ben wel nieuwsgierig hihi
Wat had je voor ogen?
Succes! DieL_Zor schreef:Ik denk dat je dit bedoelt? http://moesrealm.com/photoshop/tutorial ... -tutorial/
Als je zoekt op 'carved stone', of 'engraving' kom je er nog meer tegen.
Ik ben er laatst ook mee bezig geweest voor een advertentie en het is best een uitdaging om het effect echt goed te krijgen...Geen idee of het zal werken met foto's, maar nu weet je in ieder geval welke richting je kunt zoekenSucces!