Ideeën voor fotoshoot

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Ideeën voor fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 10:14

Een goede vriend is professioneel fotograaf en binnenkort willen we weer eens een shoot plannen. Het staat sowieso in de planning om een keer tijdens hevige buien(vanwege mijn voorliefde voor stormen) te shooten, ik heb dan het idee om van een lang stuk zwart tule een jurk in elkaar te knuppen met 5 meter stof. Worden ook afstandsfoto's, zonder verder veel opsmuk.

Maar goed, Joost heeft ook een mooie studio, dus hebben jullie misschien nog ideeën om een gave studioshoot te doen? Het liefst artistiek. Bedekt naakt mag maar hebben we laatst al gedaan met als thema mijn tatoeages.
Een buitenshoot mag ook, het liefst wel met een origineel thema. En wie weet er nog leuke plekken rondom Twente?
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 25-06-14 11:23, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Tag uit de titel verwijderd, is niet nodig.

love_wiepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 20:18

Lange zwarte stof doet me altijd meteen aan Nyx denken.. zeker met die weersomstandigheden!!
Nyx is de Griekse oergodin van de nacht en gehuld in zwarte 'wolken'. Misschien kunnen jullie je hier door laten inspireren?

Afbeelding .. Afbeelding

Anoniem

Re: Ideeën voor fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 20:24

Oeh nice wat een gaaf plan!! Dank je wel!

love_wiepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 20:43

Ben erg benieuwd naar de foto's! de omstandig heden en basis plan klinkt al erg goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 20:44

Ja, alleen jammer dat ik dat stuk stof nog niet heb want 9 juni was natuurlijk een perfecte dag :P